Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EedihcrO

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:07

Fijne vakantie Roosch! En dan je pakket hebben ontvangen en niet thuis zijn. Das jammer.

En 1 dag weekend maar. Het zou verboden moeten worden.

Die Kameleon is wel mooi zeg <3 . En tof dat ze zo tam kunnen worden.

Ik gaf van de week aan dat ik nog helemaal geen problemen met de post had gehad, maar mijn pakket heeft er dus wel langer over gedaan. Op een gegeven moment stond er zelfs: bezorgtijd onbekend. Ik was even bang dat hij kwijt was. Gelukkig is het goed gekomen, maar ik kneep hem wel even.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:23

marleen_88 schreef:
Fijne vakantie Roos! Hopelijk kun je lekker chillen in de zon en al je boeken lezen.

Dan heb ik tijd tekort, 123 stuks op de ereader. :')

Maar hey nu ben ik echt op weg, de groeten vanaf het vliegveld!

Ohhhh Kammie! Mooi beest wel. Niks voor mij. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 10:57

Goede reis Roosch, en ik denk dat we je hier nog wel zien om ons jaloers te maken. :))

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 11:31

Geniet van je vakantie!!

Wauw, die kameleon is gaaf zeg! Prachtig.
Wij hebben er ooit 1tje 'als huisdier gehad' toen we in Kameroen woonde. Gert-Jan, een mini-kameleon (paste op je vinger). Geweldig diertje, we moesten ruzie maken wie hem vliegen ging voeren :))

Neonlight, geniet van je weekend. Jammer dat het zo kort is :(:) Ik vind 2 dagen al kort :o

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:46

Wat leuk dat Kammie zo tam is. En wat goed dat hij iedere keer weer beter wordt.

Roosch fijne vakantie! Lekker van genieten. Wel balen dat je nog even moet wachten op je pakket. ;)

Neonlight fijn een weekenddag! Jammer dat het maar 1 dag is... Ben je na donderdag wel even vrij?

Tancreda Gert-Jan als naam voor een kameleon is echt genaail! :D

Ooh meiden ik weet echt niet wie mijn secret santa is... Heb al gezocht op potje, konijn met bloem... van alles.
Puzzel en zoek nog even verder.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 13:41

Ja, ik heb na donderdag 2 weken vakantie! *\o/* Helaas na mijn vakantie wel weer direct zo'n werkweek.

Mriek1990, zal zo eens meekijken. Ik heb misschien wel lootjes uitgedeeld maar weet echt niet meer wie Santa is van wie zonder op de lijst te kijken, en bovendien heb ik maar een halve lijst. :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:10

Wat een lastige hint, kan er weinig van maken. Ik gok dat jouw Santa ook een kleine dreumes heeft, maar dat zijn er volgens mij best veel. :=

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:19

Marleen_88 Kameleons kunnen in het wild 4 jaar worden, in gevangenschap 5 tot 6 jaar. Kammie is nu 3 jaar, dus gok dat hij nog even heeft aangezien we hem al 1x eerder van dood hebben kunnen redden. :')

Neonlight Aah gekko's zo leuk, die leken mij wat leuker haha. Voer is soms wel lastig, maar bezorgen gaat goed en ik rij na mijn werk redelijk langs een reptielenzaak in Arnhem waar ik het eea kan halen. Hij eet dola's, sprinkhanen, krekels (krijgt hij alleen niet meer, leek net Frankrijk in huis met dat geluid en toen er 1 mij 4 nachten wakker hield onder mijn bed was ik er klaar mee :'), dubia's (die kweken we zelf door en krijgt hij dus het meeste) en zijderupsen zijn favoriet maar daar is mega lastig aan te komen in de juiste maat en de kleintjes gaan snel dood, ook geprobeerd te kweken maar was echt te lastig.

Boeflover Ze lopen inderdaad heel bijzonder :') je omschrijft het wel mooi. Wij zeggen altijd dat hij steeds een kleine error heeft met verder lopen haha. Bijzonder verhaal van Madagaskar die kende ik nog niet.

Roosch van mij hoefde het ook niet, maar goed vriendlief wilde het graag en mijn ouders vonden het goed om het in huis te hebben. En fijn dat je pakket binnen is, nu toch nog even wachten tot je thuis bent.

Tancreda4 Thanks!! Gert-Jan wat een hilarische naam, minivariant nog nooit van gehoord (behalve baby's dan haha)

mriek1990 Ik zal eens gaan kijken naar je hints, misschien kan ik iets spotten

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:55

Ik heb ook eens gekeken mriek1990, maar kan er ook weinig van maken. Als het te moeilijk is, kun je ook een extra hint vragen in het gewone topic misschien? Wellicht dat 1 van de andere cadeautjes nog een hint kan zijn?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:58

Ik zou ook een extra hint vragen in het topic. :j
Je Santa kan die naar 1 van de 4 van de organisatie sturen.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:12

Ik kan er idd ook vrij weinig van maken sorry. Toch maar om een extra hint vragen haha.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:03

Roosch, lig je al in de zon?

Ik vind het maar koud vandaag. Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, daarna cursus met de hond, snel gegeten, naar therapie geweest voor mijn hand en nu steenkoud. Ben snel samen met Kiko onder een dekbedje gaan liggen, en Kiko mag me lekker opwarmen.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:19

Fijne vakantie Roosch!

Het is inderdaad ook koud. Vanmorgen de paarden gedaan en nu de laatste middagdienst voor het weekend. Morgen word het wel wat warmer maar wel weer regen.. -O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:24

Ik vind 3 a 4 graden nog niet warm. :))

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:47

Neonlight schreef:
Roosch, lig je al in de zon?

Ik vind het maar koud vandaag. Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, daarna cursus met de hond, snel gegeten, naar therapie geweest voor mijn hand en nu steenkoud. Ben snel samen met Kiko onder een dekbedje gaan liggen, en Kiko mag me lekker opwarmen.

Oh jaloers, ik zit te koukleumen op kantoor, heb wel mijn stoov bureaustoelverwarmer op standje crematorium staan :')

Ik had vandaag kerstcadeau moment van het werk, volgende week hebben we een kerstuitje maar dan is 1 iemand er niet bij (we zijn een klein team). Toen er 2 uur in de agenda geblokt werd had ik al de hoop dat het hetzelfde cadeau zou zijn als 2 jaar geleden en ja hoor. We mochten een paar sneakers uitzoeken *\o/*. Nu verheugen op het kerstuitje ben benieuwd wat we gaan doen, doen normaal vaak een escaperoom en daarna etentje + de kroeg in.

En er stond vandaag grote doos van greetz op mijn bureau, dacht huh? Had ik van een van mijn werkende een bierpakketje gekregen. Voel me bijna jarig al (duurt nog 1 week haha)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:49

Warm is het zeker niet maar gelukkig wel 4 graden warmer. :')

Oe wat leuk sneakers! Kerstpakketen beginnen overal weer nu! Wij hebben gisteren het kerstdiner gehad. Was ook erg lekker.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 17:09

Wat een verrassingen Keizerinnnn!

Kerstpakketten, wat is dat? :+ Krijgen we al een aantal jaar niet meer. -O- Eerder kregen we nog een bon van Bol, totdat er een jaar was dat je kon kiezen, de bon of het geld doneren aan de ASML foundation (eigen goede doelen foundation). Jaar daarop besloten ze dat iedereen maar moest doneren. -O-
Zoiets is toch altijd een blijk van waardering voor het personeel maar helaas. Afgelopen jaar bestonden ze 40 jaar, met mijlpalen altijd mooi feest geweest, maar ook dit keer niet, je kreeg 40 euro om te doneren aan een goed doel.
Op zich ook mooi, maar ik zoek wel graag mijn eigen goede doelen uit voor dingen die ik belangrijk vind, en in de foundation zitten die doelen niet. Met het jubileum was het gelukkig wel vrij en was het niet beperkt tot alleen de foundation.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 17:19

Neonlight schreef:
Wat een verrassingen Keizerinnnn!

Kerstpakketten, wat is dat? :+ Krijgen we al een aantal jaar niet meer. -O- Eerder kregen we nog een bon van Bol, totdat er een jaar was dat je kon kiezen, de bon of het geld doneren aan de ASML foundation (eigen goede doelen foundation). Jaar daarop besloten ze dat iedereen maar moest doneren. -O-
Zoiets is toch altijd een blijk van waardering voor het personeel maar helaas. Afgelopen jaar bestonden ze 40 jaar, met mijlpalen altijd mooi feest geweest, maar ook dit keer niet, je kreeg 40 euro om te doneren aan een goed doel.
Op zich ook mooi, maar ik zoek wel graag mijn eigen goede doelen uit voor dingen die ik belangrijk vind, en in de foundation zitten die doelen niet. Met het jubileum was het gelukkig wel vrij en was het niet beperkt tot alleen de foundation.

Oh dat is jammer, het is inderdaad toch gewoon een blijk van waardering. Hoeft geen mega cadeau te zijn, maar wat krijgen is al fijn. Gelukkig krijg je vanuit hier een kerstpakket :j

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 17:38

Zo doe ik dat idd ook keizerin. Ik krijg geen kerstpakket omdat ik momenteel niet werk, maar aangezien het thuis ook allemaal niet automatisch gaat (heb nog niet uitgevonden hoe), doe ik hier aan mee en krijg ik dus alsnog een leuk pakket voor mezelf.

Mijn man heeft gister een diner gehad. Geen idee of er verder nog iets volgt, want hij werkt er pas een paar maanden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 17:45

Ik lig nog niet in de zon want die is al onder. :D maar ben net gearriveerd in het hotel en er staat gewoon een fles wijn en een plankje met chocolade en nootjes voor me klaar op de kamer. Ik bedoel: <3
Koud is het hier niet. :')

Gert-Jan, wat een briljante naam. :D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:19

Nou ergens ben ik blij dat jullie er ook niet uitkomen... Voelde me alweer zo blond. :=
Ik zal om een extra hint vragen ja.

Oeh Roosch, dat is gewoon een soort Secret Santa verrassing op je hotelkamer haha!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 18:55

4 jaar maar? Ik dacht dat het net zoiets als een schildpad wel 100 kon worden. B-)

Lastige hint, Marieke. Ik heb ook geen idee, het lijkt of er iets mist?

Geniet ervan Roos, ons niet té jaloers maken hoor.

Brrr wat een gure waterkou zeg, niets aan. :brr:

1 Dag weekend is veel te weinig, succes Neonlight!

Zo, dan nu eerst eten. Daarna andere topic lezen en lijst bijwerken. Hopelijk weer een aantal toffe pakketten vandaag.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 20:03

mriek1990 schreef:
Nou ergens ben ik blij dat jullie er ook niet uitkomen... Voelde me alweer zo blond. :=
Ik zal om een extra hint vragen ja.

Oeh Roosch, dat is gewoon een soort Secret Santa verrassing op je hotelkamer haha!

Ja, en een goeie ook, wijn en nootjes, alsof ze het bokttopic voor me bijgelezen hadden. :')

Ik ga me morgen eens in je hint verdiepen, Marieke! Ik ben aangekomen na een eigenlijk goede reis. Even gegeten en wat proberen te ontdekken waar alles is maar het is donker dus ik weet het niet zo goed. :') ik ga op tijd slapen en dan morgen eens fris naar je hint kijken!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 13:00

Ik heb vanavond kerstdiner van mijn werk, helemaal in Den Haag. Normaal geen probleem maar ik voel me niet lekker -O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 13:56

Wat balen Kiimm_, hopelijk voel je je tegen die tijd weer beter. :(:)

Ik heb maar een rare week. Donderdag al een EHBO gevalletje, vanmorgen weer. Heb daardoor wel moeite om in het werk ritme te komen.