Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susan88 schreef:Leuk, al die verlanglijstjes! Vergeleken met die van jullie is mijn verlanglijstje wel kort![]()
Al leek het mij juist ook wel leuk om wat vrijheid te geven aan mijn Santa om zelf boeken toe te voegen naar eigen inzicht
MarloesHJ schreef:@MizzMontana er zijn er meer die praktische boekgerelateerde dingen wel leuk vinden maar allerlei snuisterijen niet. En zeker als je wel thee ed wilt ontvangwn blijven er genoeg opties over. Klinkt mij niet als veeleisend in de oren.
MizzMontana schreef:Dorus, bedoel je specifiek hoe je de boeken van Dick Francis aan moet geven die je al wel gelezen hebt? Of hoe je je complete wishlist moet aangeven?
Dorus schreef:Ik was bezig met boeken zoeken voor mijn wishlist en bedacht me dat ik vroeger een aantal boeken van Dick Francis heb gelezen en dat die mij ook wel heel erg aanspraken. Geen idee waarom ik daar nooit meer van heb gelezen. Ik heb alleen niet specifieke titels die ik op mijn wishlist wil zetten, maar het is zeg maar een auteur waarvan het altijd wel goed is als daar een boek van bij zit. Ik ben een beetje aan het zoeken hoe ik dat het handigste aan kan geven voor mijn samentsteller.
DWitzel schreef:Ik ben een Goodreads begonnen met boeken die ik wel zou willen krijgen in mijn kalender.... Wordt de komende tijd nog wel aangevuld. Niet alle nieuwe boeken die op mijn verlanglijstje staan staan op Goodreads. En ja het gaat echt alle kanten opHopelijk heb ik dit goed gedaan en kunnen jullie de link bekijken https://www.goodreads.com/review/list/7 ... av_mybooks
Citaat:2025 Bookish Adventskalender
- Marjo >>> Sirius_
- ynskek >>> Daihyo
- Daihyo >>> DWitzel
- MarloesHJ >>> Dorus
- Dorus >>> Ynskek
- M_D_H >>> Lau07
- Naomi_Jortje >>> MarloesHJ
- Sirius_ >>> M_D_H
- Lau07 >>> Marjo
- DWitzel >>> Naomi_Jortje
Citaat:12 Days of Bookmas