Hij heeft in dat NP geen cell service, dus ik denk niet dat we elkaar spreken vanavond.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Klopt!Jij hebt met Joel gebeld?
Polarize schreef:Dat klinkt heel herkenbaarAlleen mijn autistische hoofd kan gesprekken gecombineerd met al die knallen echt niet aan,
Lisette0 schreef:Dank je welVirtuele knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Voor wie door een moeilijke periode gaat, of simpelweg een hekel aan de jaarwisseling heeft.
black_kelpie schreef:Kamperen in de hitte lijkt mij geen pretje! Mijn vrienden wonen een stuk zuidelijker van Brisbane in NSW. Redelijk dicht bij het strand - en ze hebben een fantastisch zwembadMijn vriend is nu aan het kamperen in Australië, in een national park bij Brisbane. Bloedheet.
Benzz schreef:Vind het echt knap als je door het vuurwerk heen kunt slapen. Maar misschien moet je ook niet zoals ik in hartje centrum incl horeca gaan wonen
Benzz schreef:Vind het echt knap als je door het vuurwerk heen kunt slapen. Maar misschien moet je ook niet zoals ik in hartje centrum incl horeca gaan wonen
Achterom schreef:Hier nog een alleenzitter. Manlief ging voorheen altijd op oudejaarsdag carbid schieten overdag met zijn vrienden. Ik blijf liever bij de dieren (paarden en kat). Inmiddels is het carbid er niet meer, maar komen de vrienden nog wel samen overdag.
We wonen niet in hetzelfde dorp, dus ik zet hem daar aan het begin van de middag af met zijn fiets, zij gaan dan bierdrinken en sterke verhalen vertellen, en 's avonds fietst hij terug. Een uur fietsen zo'n beetje.
Tegenwoordig is hij ruim op tijd voor de jaarwisseling thuis, dan kijken we tv. Rond de jaarwisseling loop ik naar buiten om bij de paarden te zijn, en that's it
Niet mijn favoriete feestje dit.