mriek1990 schreef:Leuk al die voorstelposts.
Zo leer ik ook wat bokkers kennen haha.
Aan het einde van de rit overhoren we je. Dat is traditie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Bij deze wil ik jullie alvast heel veel plezier wensen. Ik ga lekker meelezen in dit topic maar doe niet meer mee. Ik vind dat er toch teveel gezeik is of komt, en dat vind ik zonde. Er is iedere keer wel weer wat. Maar laten we hopen op een positieve editie waarin er genoeg wordt gereageerd door iedereen, iedereen het pakket verstuurd en iedereen actief en optijd mee doet met het raden.![]()
Fijne voorpret allemaal!
Momo94 schreef:Voorstel rondje!
Ik ben Naomi
justdiesel schreef:De reden dat ik nog steeds twijfel of ik mee doe, ik zie ook alweer iemand aangemeld die elk jaar heel weinig tot niks van zich laat horen.
En dan nu wel weer mee wil/mag doen.
Maar goed, ik denk er nog wel even over.
Lavitabella schreef:We gaan dit jaar met weekvragen werken die beantwoord moeten worden. Hierdoor hopen wij meer betrokkenheid te creëren en ook dat het makkelijker word om ergens over mee te kunnen praten voor iedereen.We hebben al leuke vragen op ons lijstje staan (vinden wij zelf
).
Lavitabella schreef:justdiesel schreef:De reden dat ik nog steeds twijfel of ik mee doe, ik zie ook alweer iemand aangemeld die elk jaar heel weinig tot niks van zich laat horen.
We gaan dit jaar met weekvragen werken die beantwoord moeten worden. Hierdoor hopen wij meer betrokkenheid te creëren en ook dat het makkelijker word om ergens over mee te kunnen praten voor iedereen.We hebben al leuke vragen op ons lijstje staan (vinden wij zelf
).
justdiesel schreef:fohadie schreef:Bij deze wil ik jullie alvast heel veel plezier wensen. Ik ga lekker meelezen in dit topic maar doe niet meer mee. Ik vind dat er toch teveel gezeik is of komt, en dat vind ik zonde. Er is iedere keer wel weer wat. Maar laten we hopen op een positieve editie waarin er genoeg wordt gereageerd door iedereen, iedereen het pakket verstuurd en iedereen actief en optijd mee doet met het raden.![]()
Fijne voorpret allemaal!
De reden dat ik nog steeds twijfel of ik mee doe, ik zie ook alweer iemand aangemeld die elk jaar heel weinig tot niks van zich laat horen.