Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:18

mriek1990 schreef:
Leuk al die voorstelposts.
Zo leer ik ook wat bokkers kennen haha. :D

Aan het einde van de rit overhoren we je. Dat is traditie. :j

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:28

fohadie schreef:
Bij deze wil ik jullie alvast heel veel plezier wensen. Ik ga lekker meelezen in dit topic maar doe niet meer mee. Ik vind dat er toch teveel gezeik is of komt, en dat vind ik zonde. Er is iedere keer wel weer wat. Maar laten we hopen op een positieve editie waarin er genoeg wordt gereageerd door iedereen, iedereen het pakket verstuurd en iedereen actief en optijd mee doet met het raden. *\o/*

Fijne voorpret allemaal!

De reden dat ik nog steeds twijfel of ik mee doe, ik zie ook alweer iemand aangemeld die elk jaar heel weinig tot niks van zich laat horen.
En dan nu wel weer mee wil/mag doen.
Maar goed, ik denk er nog wel even over.

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:31

Heel leuk al die uitgebreide voorstelposts.

Ik ga er morgen even met mijn chromebook voor zitten, typt toch stuk gemakkelijker dan met telefoon.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:34

Momo94 schreef:
Voorstel rondje!

Ik ben Naomi

Ik ben ook Naomi. :))

Poeh echt geen idee wat ik moet vertellen haha. Ik ben 26 jaar, woon in Overijssel en werk met auto's, wat meteen een van mijn hobby's is. :D Ik ga graag naar meetings voor Japanse auto's. Daarnaast doe ik ook veel aan lezen, postcrossing en puzzelen en ik ben groot Disney, Harry Potter en Lord of the Rings fan. Wat een combinatie ook. :') Ik ben verliefd op mijn golden retriever maar die woont bij mijn moeder, ik woon helemaal alleen en als introverte huismus vind ik dat niet erg. Ik ben ook echt een wintermens, dus ik ben blij met dit topic, dan kan ik alvast aftellen naar de voor mij betere dagen. <3 O ja, we zitten op Bokt maar ik doe momenteel niks meer met paarden. Ik heb wel op een grote hengstenhouderij gewerkt en 15 jaar gereden maar hier in de omgeving is weinig te vinden.

Tops komen denk ik wel terwijl ik hier mee praat? En flops ook? Al heb ik wel 2 dingen die ik niet heb; een bad en een oven. Dus bruisballen of bakvormen heb ik weinig aan. _O-

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-24 20:41

SSS 2024 Lijstupdate {:)

Ik heb alle aanmeldingen die ik tot nu toe binnen heb gehad verwerkt. Staat er een foutje in? Laat het mij even weten via een pb. :D

1. marleen_88
2. Banjer
3. Neonlight
4. Lavitabella
5. Esmee_RS
6. Jodym
7. capopjekop
8. Olikea
9. Roosch
10. Marjo
11. nevica
12. Charaz
13. hahahatsjoe
14. Zertab
15. mriek1990
16. 8nnemiek
17. Saul
18. Miran
19. ManonGrr
20. Tancreda4
21. Isabel_k
22. KM_Ris
23. Momo94
24. Thats_Me
25. StonedRomy
26. Lous
27. Bienotje
28. foxy80
29. josewoos
30. D_akota
31. Seven
32. Galja
33. ynskek
34. Matheno
35. miccamaaike
36. roosjenat
37. EedihcrO
38. Anna_98
39. boeflover
40. RanjaRietje
41. Laura_1986
42. Cinderella
43. Cheytjuh
44. Linnie050
45. LWDaisy
46. kimwilliam
47. Pepperrr
48. germie
49. xZiva_
50. Jorex
51.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:53

Apple, waar ben je? Ga je traditiegetrouw voor de reservelijst?

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 20:56

Roosch schreef:
mriek1990 schreef:

Aan het einde van de rit overhoren we je. Dat is traditie. :j

Haha oh jeej... Ik zal alvast dingen gaan leren. ;)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-24 20:57

justdiesel schreef:
De reden dat ik nog steeds twijfel of ik mee doe, ik zie ook alweer iemand aangemeld die elk jaar heel weinig tot niks van zich laat horen.

We gaan dit jaar met weekvragen werken die beantwoord moeten worden. Hierdoor hopen wij meer betrokkenheid te creëren en ook dat het makkelijker word om ergens over mee te kunnen praten voor iedereen. :D We hebben al leuke vragen op ons lijstje staan (vinden wij zelf *D ).

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:06

Wat leuk dat er alweer zoveel aanmeldingen zijn!

Zoals beloofd hierbij ook nog mijn voorstelberichtje:

Ik ben Nathalie en (nu nog) 22 jaar. Het is voor mij alweer de vierde keer dat ik mee doe, de tijd gaat snel!

Thuis in het mooie Drenthe hebben wij een hele dierenverzameling die gelukkig nog bijna hetzelfde is als vorig jaar. Helaas wel met 2 kippen minder en daarnaast nog een hondje erbij.

2x per week werk ik op kantoor in de logistieke sector. Daarnaast werk ik nog als platformedewerker op het vliegveld. Echt de ultieme baan voor mij want ik ben een echte vliegtuigfanaat :D

In mijn vrije tijd ben ik veel bij onze paarden te vinden. Met mijn pony Bmh's Miley rijd ik Z1 dressuur tussen de paarden en zijn we inmiddels ook actief in de Working Equitation.

En als de stalwerkzaamheden weer klaar zijn vind ik het heerlijk om met een dekentje (ook in de zomer :Y) ) te chillen op de bank met een heerlijk kopje thee. Daarbij ook nog witte chocolade en de avond is compleet.

Voor nu laat ik het hierbij en lees ik ondertussen alvast gezellig met alle aanmeldingen.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:09

Lavitabella schreef:
We gaan dit jaar met weekvragen werken die beantwoord moeten worden. Hierdoor hopen wij meer betrokkenheid te creëren en ook dat het makkelijker word om ergens over mee te kunnen praten voor iedereen. :D We hebben al leuke vragen op ons lijstje staan (vinden wij zelf *D ).

Oh dit is fijn! Hoe ga je het anders allemaal onthouden maar dit is top :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:11

Lavitabella schreef:
justdiesel schreef:

Goed idee! :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:13

Hallo, ik meld mij ook alvast terwijl ik naar mijn favoriete paardengeluid aan het luisteren ben. Heerlijk slobberende pony's :D
Alex is weer wat dun door zijn verharing dus die krijgt weer zijn oude mannen slobber en het is sneu dat de andere dan niks mag dus die heeft gewoon twee handjes grasbrok slobber. Sst mondje dicht tegen hem hoor _O-

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:23

Ow, al over de helft met de aanmeldingen. Gaat snel!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:26

justdiesel schreef:
fohadie schreef:
Bij deze wil ik jullie alvast heel veel plezier wensen. Ik ga lekker meelezen in dit topic maar doe niet meer mee. Ik vind dat er toch teveel gezeik is of komt, en dat vind ik zonde. Er is iedere keer wel weer wat. Maar laten we hopen op een positieve editie waarin er genoeg wordt gereageerd door iedereen, iedereen het pakket verstuurd en iedereen actief en optijd mee doet met het raden. *\o/*

Fijne voorpret allemaal!

Ik hoop dat je vorig jaar toch wel een beetje hebt kunnen genieten -O-

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:27

Leuk al die voorstelrondjes, het topic gaat wel keihard! Moeilijk om op iedereen te reageren. Ik las ook iets over week vragen, dat lijkt me heel fijn! Zo heb je in elk geval elke week van iedereen een bijdrage, maar ook zelf een reden om bij te dragen :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:29

Mijn voorstelrondje houden jullie te goed, ik ben op vakantie momenteel. En heb hier maar een krakkemikkige verbinding.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:33

Ik ben nummer 11 op de lijst, dat is mijn geluksgetal, dus hoe dan ook komt alles goed. :))

Fijne vakantie neonlight!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:35

Oh niet eens naar gekeken! Ik zie dat ik nummer 17 ben. Mijn moeder haar getal <3

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:44

Ik ga mezelf ook voorstellen:
Ik ben Miranda en dit wordt de eerste keer dat ik mee doe. Ik ben 45 jaar en woon met mijn vriend en dochter van 8 jaar (die ineens ook paardenmeisje wordt) in Woubrugge. Thuis hebben we een kat, Neo van 16 jaar, helaas wat aan de kwakkel en mag niet zomaar alles eten.
Mijn Haflingerdames staan even verderop op een fijn plekje in mijn eigen beheer, waar ik met wat anderen samen onze paarden verzorg. Ik rij recreatief en hou van lekker tutten met ze, al kom ik soms wel tijd tekort. Ook ben ik momenteel erg bezig met hun 24/7 buiten plekje meer in te richten op welzijn en planten.
Bij de paarden loopt ook stalkat Nala.

In het dagelijks leven ben ik productontwikkelaar in de levensmiddelen. Zelf eet ik koolhydraatarm en vega, maar hou wel van een wijntje en kaas.
Ik lees graag, heb kobo plus op mijn e-reader dus daarin genoeg keuze. Verder probeer ik regelmatig wat te knutselen.
Ik hou van de natuur, strand, bossen, bergen, dieren spotten, wandelen en kamperen, bezoek ook graag dierentuinen waar ze hun natuurlijke gedrag kunnen laten zien en waar ze zich inzetten voor behoud van soorten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:50

Ik ben tot nu toe de oudste deelnemer met 45? (dan 46). Oei, haha.
Maar goed, ik ben dus Germie, woonachtig in het noorden van Nederland, Grunn. Spreek een beetje Fries omdat ik over de grens werk ;) als softwaretester en applicatiebeheerder. Geen kinderen.
Heb 1 paard, een leuke merrie van inmiddels 21 die ik in december 20 jaar bezit. Geen andere dieren.
Creatief ben ik niet, sorry. Drink geen koffie, maar ben een echte theeleut. Ook warme chocolademelk gaat er altijd wel in. Alcohol drink ik weinig, maar een wijntje of biertje lust ik wel. Overige hobby's zoals bekend bij velen: duiken. En verder wandel ik ook wel graag.
Ik heb een voormoestuintje, omdat mijn achtertuin amper zon krijgt. En de voortuin bijna de hele dag. Dit jaar staat de voortuin vol met tomatenplanten en ik had ook 5 aardappelplanten. In de achtertuin staat op het enige plekje waar wat zon komt een pot met daarin een watermeloen. Hopelijk krijg ik dit jaar voor het eerst een gelukte oogst hier van. Dus mocht je wat groentenzaden over hebben, dan hou ik me aanbevolen. Maar ik heb niet de meest groene vingers. Kolen moeten wegens knolvoet nog een jaartje wachten. Pepers kunnen in potten, dus gekke peperzaden zijn altijd welkom.

Verder heb ik nog niet nagedacht over wensen, dat gaat me vast nog wel te binnen schieten. Vlak voor de secret santa is het de bedoeling dat ik nog een vakantie ga doen om diverse haaien te bewonderen onder water. Dit kan meteen een stille hint zijn.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 22:00

Vanuit mijn kant ook een voorstel post. Niet zo uitgebreid als sommige prachtige posts van andere bokkers, maar ik doe mijn best. :D

Ik heet Lisanne, ben getrouwd en ik heb een zoontje van 2 jaar. Ook heb ik een kat van 15 jaar.
We zijn thuis gek op Griekenland en een aantal jaar geleden zijn mijn man en ik dan ook getrouwd in Griekenland. <3

Zoals mijn naam wel doet vermoeden, ben ik gek op alles wat met Disney te maken heeft. Maar boven Disney staat toch echt Harry Potter. Het is vast wat ongezond hoeveel ik daar van af weet. :')
Ik vind het heerlijk om boeken te lezen, het liefst historische romans. Ook hou ik van bordspelletjes spelen en vind ik het leuk om japanse puzzels te maken. Het liefst met een kop thee erbij of een glas rode wijn. En qua hapjes vind ik het leuk om iets te bakken of tapashapjes te maken. En chocolade eten. Chocolade kan altijd.

Als we het hebben over buitenactiviteiten dan ga ik graag wandelen. Een leuke muts, sjaal of handschoenen in een pastelkleur zijn altijd welkom.
Als het weer een beetje mooi is, ga ik ook heel graag naar het strand.
Vast nog leuk om te vermelden, is dat we een tuin hebben en het leuk vinden (vooral mijn man, leuk is zacht uitgedrukt voor hem :+) om bollen en zaden te planten.
Ik doe al een aantal jaar niks meer met paarden.

Volgens mij heb ik zo best wat verteld over dingen die ik leuk vind. Essentieel is dan nog om te vermelden is dat ik mijn zoontje het allerallerallerleukste vind van alles <3 We zullen ongetwijfeld samen het pakket gaan openmaken dat er komt. Dingen als confetti en glitters en dergelijke daarom graag niet. Dat zal hij te verleidelijk vinden om op te eten. Iets met brandweer of politie zou hem (en mij dus ook) daarentegen extra blij maken. :))

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 22:06

Haha, mijn dochter zou glitters dan weer geweldig vinden!
Ik ben net 45 geworden Germie, scheelt niet veel dus.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 22:11

Glitters vind ik ook leuk! <3 wel graag een waarschuwing vooraf ivm katten :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 22:36

Ik heb al genoeg akita glitter (haren) in huis… die hoeven dus niet roze gekleurd te worden _O-

Nee santa; leef je uit. Maak het zo gek als je wilt. Schrijf met neon letters je naam op de doos ( en zie mij vervolgens dagen lang ploeteren met je te vinden _O- )

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 22:40

mriek1990 schreef:

Ik vind het leuk dat je uit Emmen komt :)
M’n dochter rijd ook op vrijdag bij de eekwal, heb jij dan ook les van suzanne ?