Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TheJokerr

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 20:58

Wat fijn dat Floki een thuis bij jullie mag krijgen!

Hier zal ik mijn inschrijving iets moeten aanpassen, Harvey is herplaatst en doet dus niet meer "mee" met deze editie.

Inmiddels begint Ace een echte heer te worden <3

Met Eve zitten we in de echo en scopie tijd en hopelijk hebben we volgende week een idee waarom zij bloed plast maar verder alle organen schoon en mooi van structuur zijn :?

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:37

Ben ik nog optijd? :o

Citaat:
Boktnaam:
SimonDesteny

Naam hond(en):
Luna & Nova

Ras(sen):
Berner Sennen en Boerenfox

Leeftijd hond(en):
Luna 3 jaar & Nova 4 maanden

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
Luna is geen fan van de butternut vis, kauwsnacks met vis daarintegen gaan wel prima.

Top lijst voor mijn hond(en):
Ze houden enorm van kauwen (ook weer niet te hard spul) en spelen. Er sneuvelt dan ook nog wel eens een speeltje natuurlijk.. :+
Speelgoed met piep en kraak is grote favoriet bij Luna. Nova vind dit ook erg leuk, maar zij houd ook erg van een bal/stok apporteren.

Flop lijst voor mijn hond(en):
Nog geen echte flop ontdekt eigenlijk..

Leef je uit:

Luna is dus een 3 jarige super intelligente en enthousiaste Berner Sennen.
Stiekem vind ze zelf dat ze een heel klein hondje is.. ze mag graag proberen of ze bij je op schoot kan kruipen.
Wandelen, zoomies, pootje baden, snuffelen en graven zijn haar favoriete bezigheden.

Nova is een 4 maand oude boerenfox.
Mega intelligent en enthousiast.
Speelt graag met alle soorten speelgoed, maar apporteren is haar favoriete bezigheid.
Ze zou zich nu ook al uren kunnen vermaken met het zoeken naar muizen/ratten en mollen.
Overigens vind ze zwemmen ook erg leuk!

Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 23:59

Oeps, dit ging niet helemaal goed.. :o
Laatst bijgewerkt door Damon26 op 02-09-24 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 00:10

Na lang twijfelen op de valreep besloten toch ook weer mee te doen dit jaar. *\o/*

Citaat:
Boktnaam: Damon26

Naam hond(en): Novi

Ras(sen): Chodsky Pes

Leeftijd hon(en): 3 jaar

Allergieën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Novi heeft geen allergieën. Wij geven het liefst natuurlijke snackjes (geen rawhide ofzo). Daarnaast zijn beloningssnoepjes ook altijd welkom.

Top lijst voor mijn hond(en): Balletjes (geen tennisballen maar verder zijn alle ballen leuk zoals o.a. chuck-it, piep of pluche balletjes). Hij zwemt heel graag dus speeltjes die hij in het water kan apporteren zijn we altijd blij mee. Tijdens de trainingen speelt hij heel graag met Bungee toys of met een bijtkussen dus deze zijn ook zeer welkom. Verder laten we ons graag verrassen. :)

Flop lijst voor mijn hond(en): Knuffels. Zijn baasje vindt knuffels super leuk maar Novi doet er helaas niks mee. :o Flostouwen vindt hij ook niet zoveel aan.

Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):

Novi is mijn allereerste hond. Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hebben we wel altijd honden gehad maar Novi is de eerste hond die ik in mijn eentje heb opgevoed. Ik heb die periode wel als erg pittig ervaren maar dat komt omdat ik toen net op mezelf woonde en Novi een behoorlijke gebruiksaanwijzing bleek te hebben. Ik heb in die periode veel twijfels en onzekerheden gehad maar ik ben heel blij dat wij toen hebben doorgezet en met de juiste begeleiding hele grote stappen hebben gemaakt (en nog steeds maken).

Novi is echt mijn schaduw, waar ik ga, gaat hij. Het liefst gaat hij overal mee naartoe. Hij houdt van actie en alles wat hij doet, doet hij vol overgave. Ik moet hem soms echt tegen zichzelf in bescherming nemen want hij gaat door totdat hij er letterlijk bij neervalt. Naast wandelen (en zwemmen) zijn we samen actief in FCI Obedience. Hij is heel slim en vindt het heel leuk om nieuwe dingen te leren. Het is ook echt een knuffelbeer, die maar al te graag gezellig bij mij op de bank of het bed slaapt. Daarnaast weet hij ook altijd een lach op mijn gezicht te brengen als hij weer met de grootste stok komt aansjouwen die hij kan vinden en mij vervolgens bijna omver beukt ermee of als hij een dennenappel vindt op straat en daar mee gaat voetballen. Saai zal het nooit worden met deze hond. :')

Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten! :)

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-24 06:33

Altijd leuk die late aanmeldingen, haha! Zoals ik al zei, ik heb morgen waarschijnlijk pas tijd om alles qua PB's eruit te sturen. We waren afgelopen weekend op wedstrijd.

Dus er is nog wat wiebelruimte qua aanmelden. {:} Ik moet mezelf ook nog steeds. _O-

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 16:20

Citaat:
Boktnaam:
Draaakje

Naam hond(en):
Struikeltje

Ras(sen):
Langharige chihuahua

Leeftijd hon(en):
In oktober 1 jaar

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
Geen allergieën

Top lijst voor mijn hond(en):
Eigenlijk vindt ze alles leuk, ze is súper enthousiast, gek op speeltjes, gek op eten en ze is ook altijd heel dankbaar voor een dekentje of mandje.

Flop lijst voor mijn hond(en):
Ze is niet zo gek op water, en hele harde kauw dingen zijn niet zo handig voor zo’n kleintje.

Leef je uit:
Struikeltje is mijn eerste eigen hondje en in mijn leven gekomen nadat mijn man overleden is. Ik vond het super spannend maar ik had geen betere keuze kunnen maken. Ze maakt elke dag leuker door haar aanwezigheid. Ze gaat overal mee naar toe en is gek op spelen, maar ligt ook heel graag lekker te slapen bij mij. Ook hondenshows vind ze heel gezellig en leuk, en ze gaat graag mee naar speelmiddagen voor honden. Ze is super sociaal en ondanks dat ze maar heel klein is vult ze mijn leven <3

Afbeelding

Afbeelding

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 16:46

Bokt naam: Bo_Y

Naam hond(en): Saar en Senna

Ras(sen): stabij en aussie

Leeftijd hon(en): Saar is 8 en Senna 16mnd

Allergieën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Saar eet alles en Senna is allergisch. We gaan binnenkort testen waar allemaal tegen.
Fruit en groente dingen eet ze wel.

Top lijst voor mijn hond(en): knuffels met piep, knuffels zonder piep, voerspeeltjes, agiltytoys(of dingen die daar op lijken)

Flop lijst voor mijn hond(en): ballen hebben ze beide niets mee.

Leef je uit:

Saar is 8 en voor de sport met pre-pensioen ivm medische problemen. Ze is wel gek op zwemmen en wandelen. Verder ‘tukt’ ze graaf met haar knuffels van de Ikea. Saar is geen honden hond en geen mensen hond. Dat is best lastig, maar thuis gaat het prima. Lekker met rust laten en als ze wil knuffelen komt ze die wel halen.

Senna is 16mnd en gefokt door mijn trainer en een goede vriendin van mijn zus. Senna vindt alles leuk. Is altijd blij en het lieft erg dicht bij mij. Dus die ligt altijd op een of andere manier op mij. We zijn nu samen agility aan het opstarten. En dat vindt ze super om te doen.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 16:48

Bo_Y schreef:
Bokt naam: Bo_Y

Naam hond(en): Saar en Senna

Ras(sen): stabij en aussie

Leeftijd hon(en): Saar is 8 en Senna 16mnd

Allergieën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Saar eet alles en Senna is allergisch. We gaan binnenkort testen waar allemaal tegen.
Fruit en groente dingen eet ze wel.

Top lijst voor mijn hond(en): knuffels met piep, knuffels zonder piep, voerspeeltjes, agiltytoys(of dingen die daar op lijken)

Flop lijst voor mijn hond(en): ballen hebben ze beide niets mee.

Leef je uit:

Saar is 8 en voor de sport met pre-pensioen ivm medische problemen. Ze is wel gek op zwemmen en wandelen. Verder ‘tukt’ ze graaf met haar knuffels van de Ikea. Saar is geen honden hond en geen mensen hond. Dat is best lastig, maar thuis gaat het prima. Lekker met rust laten en als ze wil knuffelen komt ze die wel halen.

Senna is 16mnd en gefokt door mijn trainer en een goede vriendin van mijn zus. Senna vindt alles leuk. Is altijd blij en het lieft erg dicht bij mij. Dus die ligt altijd op een of andere manier op mij. We zijn nu samen agility aan het opstarten. En dat vindt ze super om te doen.

Afbeelding

Afbeelding

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:20

Helemaal niet ik, die alvast eea heeft gekocht omdat de prijs zooo leuk was en als het niks voor mijn SS is, dan vind mijn eigen hond het vast wel leuk haha

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-24 19:07

Ik ben niemand vergeten, de PB's komen morgen. Mijn wederhelft is ziek opgestaan vanochtend dus ik moest een zesweken dienst en crematie plannen, want ja, uiteraard is hij hartstikke stervende. :+

Maargoed, daardoor had ik vandaag iets meer op de planning dan verwacht. :=

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:27

Beterschap voor je wederhelft :(:)

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:38

KimD schreef:
Ik ben niemand vergeten, de PB's komen morgen. Mijn wederhelft is ziek opgestaan vanochtend dus ik moest een zesweken dienst en crematie plannen, want ja, uiteraard is hij hartstikke stervende. :+

Maargoed, daardoor had ik vandaag iets meer op de planning dan verwacht. :=

Rustig aan! ‘Mannen’griep is ook mega zwaar.

Beterschap voor je wederhelft

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:38

Mannen _O-

Kim, als je hulp ergens bij nodig hebt geef maar een gil. Ik hang hier toch rond. :Y)

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:43

Crista schreef:
Helemaal niet ik, die alvast eea heeft gekocht omdat de prijs zooo leuk was en als het niks voor mijn SS is, dan vind mijn eigen hond het vast wel leuk haha

Goed te lezen dat ik niet de enige ben die zo dacht :') .

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:25

Ik heb me tot nu toe kunnen inhouden, wel wat ideetjes in mijn hoofd maar ik wil even afwachten wie ik toegewezen krijg en wat de wensen zijn. :)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 10:07

Volgende week gaan Ringel & Molly mee op vakantie naar Drenthe! :D
Via natuurhuisjes een leuk huisje met afgesloten tuin, midden in de natuur geboekt.

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 10:52

Wat een leuk vooruitzicht Momo!

Ik ga met Winnie en Ollie begin november een paar dagen weg, ik ben nog opzoek naar een huisje met omheinde tuin in de buurt van Hoorn-Medemblik mocht iemand tips hebben :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-24 16:10

Alle aanmeldingen zijn de deur uit! *\o/* Ik dacht dat we rondom de twintig zaten, maar zijn gewoon 33 aanmeldingen! Waanzinnig! _/-\o_

Bokkers die zijn aangemeld en PB hebben gehad van mij: schreef:
1. Mandarijn
2. love_mandy
3. Leo
4.TheJokerr
5. StonedRomy
6. Lor1_1984
7. Nala
8. Banjer
9. RoosDeG
10. Cerosa
11. Flux
12. VillaNeusjes
13. Luna2006
14. Fem
15. Kanjerroos
16. Suusw
17. Damelza
18. Deniseee96
19. Momo94
20. Tigress
21. Sharani
22. Jess_Ashlinn
23. Ivy_power89
24. _xDyan
25. Taifoen
26. Dwyne
27. MarijeR
28. Crista
29. SimonDesteny
30. Damon26
31. Draaakje
32. Bo_Y
33. KimD

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 16:44

Super leuk! Echt leuk dat je dit organiseert!

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 16:48

Dank vast voor alle organisatie KimD! 33 is een mooi aantal ben heel benieuwd naar welk lootje het wordt heb ook al wat ideeen voor cadeautjes en hints inmiddels, voorpret is al grootste deel van al het plezier :)

Zag al wat bekende honden voorbij komen tussen de laatste opgaves leuk!!! *\o/*

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 17:15

Super leuk! Zoveel zin in weer! *\o/*

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 17:24

Leuk! :):)

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 17:28

Oh, 33. Dat zijn er veel.

Heb er zin in en mijn hondjes ook

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 17:49

Super leuk!! Ben heel benieuwd :):)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 17:56

Deniseee96 schreef:
Wat een leuk vooruitzicht Momo!

Ik ga met Winnie en Ollie begin november een paar dagen weg, ik ben nog opzoek naar een huisje met omheinde tuin in de buurt van Hoorn-Medemblik mocht iemand tips hebben :D

Misschien eens kijken via natuurhuisjes of heerlijkehuisjes?

Woow!! 33 deelnemers! *\o/*