Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fortitude schreef:Oooooh wat twijfel ik.
Het vorige topic heb ik (stil) met zoveel plezier gevolgd! Maar ik ben zo bang dat ik geen leuk pakket weet te maken voor degene die ik zou krijgen. En ik ben ook niet altijd even actief... Moeilijk moeilijk! Ik ben ook zo'n eeuwige twijfelaar
Naomi_Jortje schreef:Succes iedereen met inventariseren!
Ik had in november/december welgeteld één boek gelezenMaar afgelopen week niet fit geweest en de vier boeken in de Kate Marshall serie van Robert Brynda achter elkaar gelezen. Dan weet ik ook meteen weer hoe ontspannend een boek lezen is, maar vaak gewoon geen tijd voor...
Lau07 schreef:Oooh, een barcode scanner is een keigoed idee! Eens even kijken of ik die ergens op de kop kan tikken. Ook een leuk cadeau voor in de kalender trouwens (mits hij niet te duur is)
Dorus schreef:Dorus de eerste keer dat ik een boek moest uitzoeken ben ik op YouTube gaan kijken, daar zitten heel veel ‘booktubers’.Ik ga heel veel research moeten doen dus het lijkt mij handig om met iemand gematcht te worden die al een goed idee heeft van wat hij wil of in welke hoek ik het zou moeten zoeken.
Ik heb an sich geen probleem met ebooks geven, ik kan daar wel iets creatiefs omheen verzinnen om toch een mooi cadeau te hebben om uit te pakken en in display te zetten, maar ik heb echt geen idee hoe ik die digitale bestanden dan op het moment van uitpakken bij die persoon kan krijgen. Dus wat dat betreft liever niet.
Cynn schreef:Dorus, ik heb een (lang) apart lijstje met boeken op de wishlist staan waar ik zelf vanaf blijf. Diverse genres staan erin, dus wellicht dat het je makkelijker maakt op die manier? Hoef je, je zelf niet helemaal op nieuwe genres te storten en te zoeken naar wat past, maar leer je misschien zelf ook nieuwe boeken kennen die je in de toekomst zelf ook leuk zou vinden.
Ik denk dat ik voor Sirius_ wel een leuk divers fantasy/histo romance/thriller gevarieerd pakket zou kunnen maken. Daarnaast kom ik met regelmaat in Almere, dus dan zou ik het ook zelf kunnen afleveren. Minder gedoe met zo'n groot pakket opsturen.
Maar ook bij Marjo heb ik erg leuke ideeën in mijn hoofd..
Ik heb er in ieder geval al veel zin in