Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymphe schreef:Ik mocht van mijn vriend nooit de boom opzetten tot sinterklaas geweest was, hij wilde de kerstversiering liefst ook liefst 1 januari weer weg hebben. Tot 3 jaar geleden, toen zijn we samen naar een tuincentrum geweest met een heel groot kerstdorp en hij wat huisjes meenam. Dit jaar grapte ik 2 weken geleden dat ik de boom weer op wilde zetten, maar dat mocht natuurlijk nog niet. Maar nu gaf ie vorige week aan dat we dit jaar best de kerstversiering wat eerder tevoorschijn kunnen halen.Voornamelijk omdat hij zijn kerstdorp weer op wil bouwen en uit wil breiden. Hij kwam al helemaal met een plan dat mijn boom maar naar de keuken moest want hij wilde de woonkamer volbouwen met kerstdorp
Je begrijpt dat ik dat dat niet gaat gebeuren, hoe groot dat kerstdorp ook wordt, mijn boom komt in de woonkamer
thequeensmum schreef:Wat grappig. Pas maar op hoor, kerstdorp is zwaar verslavend. Ik begon jaar of 6 geleden met dorpje van 60 bij 90 cm. Nu is het 2.90 bij 1.20. Helaas geen ruimte meer om uit te breiden. Hoewel, nu ik dit typ bedenk ik opeens dat we nog wel de hoogte in kunnen. Mijn man was eerst niet heel enthousiast, maar wilde er voor mij wel in meegaan de lieverd, raakt nu ook steeds enthousiaster en denkt behoorlijk mee
Smee__ schreef:Oh in cement, wat slim! Wel wat rigoreusIk dacht ook dat de ballen het interessantst zou zijn maar m'n kater vond het nog leuker om er gewoon in te klimmen