Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voornamelijk omdat hij zijn kerstdorp weer op wil bouwen en uit wil breiden. Hij kwam al helemaal met een plan dat mijn boom maar naar de keuken moest want hij wilde de woonkamer volbouwen met kerstdorp
Je begrijpt dat ik dat dat niet gaat gebeuren, hoe groot dat kerstdorp ook wordt, mijn boom komt in de woonkamer
Nymphe schreef:Ik mocht van mijn vriend nooit de boom opzetten tot sinterklaas geweest was, hij wilde de kerstversiering liefst ook liefst 1 januari weer weg hebben. Tot 3 jaar geleden, toen zijn we samen naar een tuincentrum geweest met een heel groot kerstdorp en hij wat huisjes meenam. Dit jaar grapte ik 2 weken geleden dat ik de boom weer op wilde zetten, maar dat mocht natuurlijk nog niet. Maar nu gaf ie vorige week aan dat we dit jaar best de kerstversiering wat eerder tevoorschijn kunnen halen.Voornamelijk omdat hij zijn kerstdorp weer op wil bouwen en uit wil breiden. Hij kwam al helemaal met een plan dat mijn boom maar naar de keuken moest want hij wilde de woonkamer volbouwen met kerstdorp
Je begrijpt dat ik dat dat niet gaat gebeuren, hoe groot dat kerstdorp ook wordt, mijn boom komt in de woonkamer
thequeensmum schreef:Wat grappig. Pas maar op hoor, kerstdorp is zwaar verslavend. Ik begon jaar of 6 geleden met dorpje van 60 bij 90 cm. Nu is het 2.90 bij 1.20. Helaas geen ruimte meer om uit te breiden. Hoewel, nu ik dit typ bedenk ik opeens dat we nog wel de hoogte in kunnen. Mijn man was eerst niet heel enthousiast, maar wilde er voor mij wel in meegaan de lieverd, raakt nu ook steeds enthousiaster en denkt behoorlijk mee

. Smee__ schreef:Oh in cement, wat slim! Wel wat rigoreusIk dacht ook dat de ballen het interessantst zou zijn maar m'n kater vond het nog leuker om er gewoon in te klimmen
Dus ik dacht, doe maar een emmer cement dan. Oké, het weegt nogal veel haha, maar het neemt niet zo veel plaats in als wat hij zou hebben gebouwd

maar wel van de kerstverlichting buiten. In het eerste weekend van december mogen de lichtjes weer op de voorgevel.Ben zo blij met deze maat: precies de lengte van de voorgevel. Altijd zo jammer als de verlichting niet past. Toen we dit huis kochten keken we samen naar de voorkant en beide dachten: Oeh gaaf, bij dit huis kunnen we lichtjes ophangen.
Ik moet ook eerlijk zeggen het kan mij niks schelen wat de buren vinden. Van mij mag buiten ook al wel versierd worden maar dat is de afdeling van mijn vriend en hij vind het nog wel even best. Ik merk dat ik hem wel een tijdje flink moet aansporen voor hij het gaat doen.