Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPareltje schreef:Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit enu ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot vanDus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?
Zebrastreep schreef:xPareltje schreef:Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit enu ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot vanDus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?
Ach wat een rotsituatie zit je nu in! Hoelang ben je samen geweest?
En wat stom zo vlak voor kerst!hopelijk kun je met wat kaartjes toch nog een hele leuke tijd tegemoet gaan!
Amber_anne regelt de adressen dit keer volgens mij heeft ze vrij recent nog eens reactie geplaatst
xPareltje schreef:Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit en ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot vanDus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?
Annet_Dottie schreef:xPareltje schreef:Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit en ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot vanDus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?
Virtuele knuffel, ik weet hoe je je voelt. Mijn relatie lijkt ook niet meer te redden. Wil je mij je adres sturen? Ik heb echt 2 decemberzegels over en wil deze graag gebruiken voor mensen op bokt en ik stuur jou graag ook een kaartje.
Annet_Dottie schreef:xPareltje schreef:Ik zou mij ook graag willen melden. Momenteel is net 3 dagen mijn relatie uit en ik zit echt in een ongelofelijke dip en dat net voor de feestdagen, ik ben er kapot vanDus ik zou het leuk vinden om wat vrolijke kaartjes te mogen ontvangen als afleiding. Waar mag ik mijn gegevens naartoe sturen?
Virtuele knuffel, ik weet hoe je je voelt. Mijn relatie lijkt ook niet meer te redden. Wil je mij je adres sturen? Ik heb echt 2 decemberzegels over en wil deze graag gebruiken voor mensen op bokt en ik stuur jou graag ook een kaartje.
xPareltje schreef:Annet_Dottie schreef:
Ik heb je kaartje ontvangen nogmaals dankjewel!