Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zolala schreef:Oh leuk, ik volg. Ik wil graag iets dergelijks maken voor mijn broer en/of schoonzus, en speel een beetje met het idee om geen adventskalender te doen, maar juist iets voor de saaie(re) dagen na Kerstmis, of voor de hele maand januari.
En dan vullen met lekkere dingetjes, en (voor mijn schoonzus) bijvoorbeeld zakjes zaden/voorjaarsbolletjes die ze op haar balkon kan uitzaaien of in potten in de keuken..
Ik zit ook nog te broeden op meer ideeën.
Zolala schreef:Oh leuk, ik volg. Ik wil graag iets dergelijks maken voor mijn broer en/of schoonzus, en speel een beetje met het idee om geen adventskalender te doen, maar juist iets voor de saaie(re) dagen na Kerstmis, of voor de hele maand januari.
En dan vullen met lekkere dingetjes, en (voor mijn schoonzus) bijvoorbeeld zakjes zaden/voorjaarsbolletjes die ze op haar balkon kan uitzaaien of in potten in de keuken..
Ik zit ook nog te broeden op meer ideeën.

Dit had ik onder andere allemaal erin gedaan (ik vergeet vanalles nog); boeken, verse/losse thee met thee zeefje en mok, vintage spulletjes wat ze leuk vind, gepersonaliseerde items (heb een sleutelhanger laten maken met 3 fotootjes erin van ons samen, een boekenlegger met foto’s van ons samen, dat soort dingen), parfum, sieraden, tote bags met leuke quotes, deurstopper van fluweel, bloemen droogklem, book sleeve, sieradendoosje voor mee te nemen als ze weggaat, schoudertasje, foto lijstjes, geurkaarsen, hand cremes, body lotion. Ik shop graag bij kleine winkeltjes met home deco, sieraden maar ook winkeltjes als Dille & Kamille, Xenos, Etsy, sites als ditverzinjeniet en nog veel meer kleine webshops maar ook gerust bij Action e.d. Ook keek ik tijdens vakanties (in het buitenland) vaak voor wat dingetjes wat mee kwam. Het is maar net waar ik wat leuks tegenkwam. Verder zat er ook elke zoveel dagen wat lekkers in wat ik dan naast het cadeautje erbij deed; nougat (ze is verslaafd aan nougat bv dus haar specifiek maakte ik daar heel gelukkig mee), chocolade, drop, nootjes, lokale jam, lokale honing, etc. 

Ceetje_bokt schreef:Wat een leuk idee, ik heb een pest hekel aan de maand januari. Eens kijken of ik zoiets kan doen om het wat leuker te maken.
) Zolala schreef:Ceetje_bokt schreef:
Haha, ja - ik dus ook.. Ik wou wel dat iemand voor mij zo'n kalender maakte!
Ik hoop dus eigenlijk een soort nieuwe traditie te introduceren voor komende jaren![]()
We zijn maar met z'n drieën, dus zoiets voor elkaar maken - ik voor hen, zij voor mij - hoeft niet meteen heul veul werk te zijn.
Ceetje_bokt schreef:Wel iets duurder dan €15, maar bij jouw omschrijving moest ik hieraan denken: koelkastpoezie https://www.opanoma.nl/product/koelkast ... agneetjes/