[CT] Kan CT Me Helpen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jenthe_x

[CT] Kan CT Me Helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 16:52

Heey , ik heb een verzorgpaard .. maar telkens als ze gaat rijden (maakt niet uit met wie, ze doet het bij iedereen) stopt ze op een bepaalt moment en zonder zweep gaat ze nergens meer naartoe buiten naar boven ! Verward Ik vroeg me af of clickertraining kon helpen , want volgens mij heeft ze gewoon niet door wat er van haar gevraagd wordt!
en nu wordt ze verkocht .. onderandere omdat ze te klein is voor de eigenaars , maar vooral omdat ze stout is tijdens het rijden .. Boos!
Kus Jenthe x

TE5

Re: [CT] Kan CT Me Helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:27

Denk je echt dat het nog zin heeft om daarmee te beginnen als het paard op het punt staat verkocht te worden?
Dan zou ik het zelf eerlijk gezegd denk ik niet doen,
want er is een grote kans dat de kopers niets van clickertraining weten en dat ook niet willen.

Bovendien zijn er geloof ik niet veel mensen op bokt die ook de clicker gebruiken tijdens rijden,
maar daar moet je je natuurlijk niet door laten tegenhouden.

Ik zeg dit niet om negatief te doen,
maar ik vraag me gewoon af of het zin heeft er nu nog mee te beginnen.
Het zal namelijk wel een tijdje duren voordat ze de clicker helemaal snapt en je het onder het zadel kan gaan doen,
wat je uiteindelijke doel is. Dan moet je hopen dat ze dan inmiddels niet al (bijna) verkocht is.

Singeltje

Re: [CT] Kan CT Me Helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 09:42

Praat eens met de eigenaars en zeg dat je nog een laatste keer wilt probern met clickertraining en grondwerk?