Ik zou graag met lange lijnen willen beginnen met mijn verzorgpaardje als voorberijding op het mennen. Hij kan nog niet wijken voor druk maar daar ben ik nu druk mee bezig om het dat te leren en hij leert heel snel en het gaat heel goed , maar nog lang niet genoeg denk ik om met lange lijnen te beginnen. Dus ik moet nog oefenen een oefenen maar dat komt het wel goed. Nu was ik op google al aan het rondspeuren naar info over lange lijnen en hoe het werkt ect , maar ik kan nog niet super veel vinden. Toen kwam ik op dit forum en ik dacht :"hee, laat ik het hier eens proberen". Aangezien hier mensen zitten die veel tips kunnen geven. Ik wil het trouwens heel graag bitloos doen maar vroeg mij af welk hoofdstel dan geschikt was. Gister heb ik trouwens ook een demostratie gezien tijdens een NH-dag en het leek me steeds leuker. Alleen weer ik niet meer waar ik moet beginnen. Nu was ik ook druk op zoek naar boekjes alleen dat lukt ook nog niet echt en als ik er een keer 1 tegen kom dan is het net niet wat ik zoek. Dus alle tips zijn welkom en ik hoop trouwens dat mijn bericht een beetje begrijpbaar is haha , volgens mij is ie nog al onduidelijk .
Maar alles even kort samengevat : Hóe begin je met lange lijnen?
Groetjes iris