Pony niet enthousiast te krijgen voor VD, snapt het niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MDJ

Pony niet enthousiast te krijgen voor VD, snapt het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 21:02

Hee, ik heb een vraagje,
ik doe sinds kort wat simpele vd trucjes met mijn pony, hij kent nu een beetje het achterwaarts,
en een rondje lopen (soort pirouette, maar dan niet echt netjes..) maar nu komt het, hij gaat dus
zó op het biks letten, dat hij niet luisterd/het niet begrijpt, hij hapt alleen maar naar mijn jaszak, wat kan ik hier aan doen, een fikse "euh!" helpt niet echt, ja, voor 5 tellen...

zou mijn pony er niet geschikt voor zijn, of ligt het aan mij? verwacht ik er te veel van?

JustMeKV

Re: Pony niet enthousiast te krijgen voor VD, snapt het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:07

gezien je pony intresse heeft in de beloning dan is hij zeker al geschikt voor VD te doen !
Ligt idd aan jou... blijkbaar snap je niet echt goed hoe je je pony moet duidelijkmaken wat je precies van hem wilt...
ben je er waarschijnlijk ook niet consiquent in genoeg...en mischien ben je zelfs wat saai voor je pony..waardoor hij geen intresse heeft in wat je wilt doen met hem.. (dit is niet cru bedoeld hé! wil geen misverstanden Knipoog ....)

Baccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:47

Gebruik je clicker ?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:49

Je kan als je geen klikker gebruikt beter met klikker aan de slag, ik denk dat jouw pony gewoon een lekkere vreeter is Knipoog
En alleen maar happerig wordt van elke keer eten na iets braafs..Knipoog

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:34

@ Kiva, ja ik heb wel een clicker in huis! over een maandje komt hij aan huis, dus dan kan ik véél oefenen (zonder dat iedereen me uitlacht.. "Haha, je maakt er echt een hond van met je Clicker!"

Gelukkig zien jullie er nog hoop in haha, weten jullie misschien ook iets makkelijks om mee te beginnen, op een blok staan kan hij wel (maar dat kon hij al.)

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:37

@Michelle_x: Ik ben iemand die nooit met een clicker werkt Knipoog

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:54

Oke, ik denk dat een clicker voor mij wel handig is omdat mijn stem niet altijd even vrolijk en optimistisch zal klinken voor hem Nagelbijten / Gniffelen

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:59

komt op hetzelfde neer met clicker als zonder clicker... de beloning is het einddoel en de bedoeling is dat je paard iets voor je doet..
Lukt jullie heus wel...blijft alleen zoeken wat jou pony het leukst vind om het te gaan aanleren. Net dat maakt VD zo interesant!