[AR] Janouk: debuut Z dressuur mennen en 1e keer door de waterbak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Janouk: debuut Z dressuur mennen en 1e keer door de waterbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 11:40

Gisteren gestart tijdens de Haflingerdag in Ermelo van De Aangespannen Haflinger. Het weer was super. Hele gezellige dag met als topper de parade. Ik vind dat echt geweldig: met 150 blonde mafkezen parade rijden. Voorop de ruiters, achteraan de aanspanningen. Een lange rij met blonde paarden.

Janouk had in haar Z dresuur mennen debuut: 187 punten. Nog veel werk aan de winkel om een winstpunt te halen, maar het begin is er. Ze had wel voldoendes voor haar keertwendingen en daar waren wij erg blij mee, want we zijn nog maar net begonnen met het aanleren van de keertwendingen.

Afbeelding

L vaardigheid mennen was ze eerste bij de Startkaarthouders. Ze had 1 balletje eraf en binnen de tijd, dus een winstpunt.

En daarna onze poging om Paard en Koets zo vies mogelijk te krijgen voor de parade. In de oefenmarathon voor het eerst door de waterbak. Janouk rijdt normaal alleen dressuur en vaardigheid, dus ze moest lang nadenken of ze wel door de modderbak zou gaan. Haha!
Gelukkig kon ze voor de parade eerst nog even de wasplaats op.
http://s45.photobucket.com/albums/f99/v ... enpaul.flv

liberty

Re: Janouk: debuut Z dressuur mennen en 1e keer door de waterbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:33

Lekker die waterbak in Ermelo Haha!

De Z vond ik in het begin ook niet makkelijk, de 3e wedstrijd liep Liberty pas echt super. Jullie komen er wel!

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 14:35

Leuk filmpje van de waterbak! Ik kan me voorstellen dat Janouk even moet nadenken voordat ze daar doorheen gaat, die mooie witte manen en staart moeten natuurlijk wel schoonblijven;)
En die dressuur komt vanzelf wel goed, suc6!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 15:13

Z is niet voor niets Z Knipoog. Klinkt als een lekkere dag. Ik wil ook weer Lachen. (zou vandaag, maar dat was afgelast, hadden maar 4 combies ingeschreven waarvan ik al de helft was).

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 10:10

Ik vond jullie super! Maar ik blijf erbij dat jij even had moeten dippen in de waterbak Haha!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:06

Dat ziet er weer fantastisch uit! Netjes resultaat ook, gefeliciteerd! Maarja, wat wil je ook anders met een superpony als Janouk.

Waterbak filmpje is ook erg leuk; je ziet idd de twijfel er vanaf stralen, maar ze doet het toch maar wel even!

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:58

Gefeliciteerd met jullie punten!

En lekker wezen plonzen. Het plezier straalt ervan af hoor. Hebben jullie ook plannen om marathon's te gaan rijden?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:37

Bedankt voor de complimenten.
Hier is geen interesse in marathon. Janouk houdt ook niet zo van modder stampen. Wij houden het bij de dressuur en vaardigheid. Nog genoeg uitdaging.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:41

Gaaf joh, Z!! Cool

Gaat vast goed komen, heel veel succes!