Voor iedereen die op de manier van hemfpling werkt...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laurahi

Voor iedereen die op de manier van hemfpling werkt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:40

Dit topic wil ik graag dat mensen die beginnen en ervaren zijn met de hempfling manier bij elkaar brengen om elkaar te helpen.
Ik ben zelf een beggineling en heb gemerkt dat je nogal tegen problemen op kunt lopen. Dankzij hulp ben ik weer verder gekomen maar ik kom dagelijks problemen tegen dat ik niet meer weet wat ik moet doen.
Daarom wou ik in dit topic dat mensen hun vragen kunnen stellen over de 'manier' van hempfling en problemen waar ze tegen aan lopen en dat ervaren mensen advies zouden willen geven, want als beginnende vind ik het zelf soms ook erg moeilijk en je legt snel de fout bij het paard in plaats van jezelf. Dus als mensen hieronder het zouden willen laten weten als ze op de hemfpling manier werken en/of het willen leren en hun vragen hieronder kwijt kunnen. Ik zou graag willen dat iedereen die dus op de hempfling manier werkt een berichtje hieronder laat of mij een pm stuurt, ik wil namelijk graag weten hoeveel mensen er op deze manier werken, waarom, hoe het hun bevalt en een uitgebreide lijst maken voor mensen die hier op willen staan om andere die in hun omgeving wonen willen helpen met deze manier of hulp zoeken.

DUS LAAT EEN BERICHTJE HIER ACHTER OF STUUR ME EEN PM ALS JE OP DE HEMPFLING MANIER WERKT OF WIL LEREN!!!!!!

Anoniem

Re: Voor iedereen die op de manier van hemfpling werkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 20:17