[AR] Janouk op de Nationale Tentoonstelling Brabant Hallen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Janouk op de Nationale Tentoonstelling Brabant Hallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 07:18

Janouk had zich geselecteerd voor de Nationale Tentoonstelling de Bestgaande Aangespannen Haflinger rubriek in de Brabant Hallen in Den Bosch.
Spectakel draven is niet Janouk haar ding. Ze moet het van de ruime stap hebben en van haar mooie aanleuning en nagevelijkheid.
De jury vond het niet goed genoeg om door te gaan naar de finale. Maar wij waren erg trots op haar prestatie: ze liep lekker door te marcheren en was in de groep goed nagevelijk te rijden.

Foto's zijn helaas donker, door het slechte licht in de hal. Maar met dank aan Rene Blom.

Het begint als de jury de aanspanning beoordeeld heeft.
Afbeelding

Mooie ruime stap (heel blij mee). Eindelijk een mooie hoed gevonden in de kleur van Janouk.
Afbeelding

Mooi in draf, al mag haar neusje er iets uit. Bloos
Afbeelding

Wat nou!? Hoe zo mag ik niet door naar de finale :twisted: Duivel
Afbeelding

Maar Barbie (ik dus) is wel heel blij met mij (kom maar op met die suikerklontjes) Haha!
Afbeelding

En weer een rozet voor mijn verzameling Knipoog
Afbeelding

Deze stoere foto kreeg ik van Rianne: gemaakt tijdens de haflingerpresentatie op CH Hoofddorp. (net echt)
Afbeelding

Dennis

Re: Janouk op de Nationale Tentoonstelling Brabant Hallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:35

Ziet er netjes uit hoor Lachen. En tja, spektakel draven, ik heb zelf liever dat ze lekker correct en dan maar wat minder spectaculair gaan Lachen (heb het probleem met Roos ook met het tuigen, maar de tuigpony's zijn juist weer amper dressuurmatig goed te krijgen).