[AR] dagje mennen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DMHorses

dagje mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 18:23

Hier een paar nieuwe fotos van onze dames voor de koets.

Als eerste Soleda, onze volbloed arabier, zij loopt sinds april dit jaar voor de koets.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en na het dressuur gedeelte stappen we altijd buiten uit, normaal zitten we altijd met ze twee op de koets maar voor de fotos moest er toch ff afgestapt worden.

Afbeelding

En hier onze andere merrie Savannah, een anglo-arabier. Zij loopt nog maar heel kort voor de koets, een aantal weken. Gisteren zijn we voor het eerst buiten wezen rijden. Helaas kunnen we onze eigen koets nog niet mee nemen, dus staat ze voor de koets van onze instructeur. Het bleek niet helemaal te passen met zijn boom, het ging net aan, met onze eigen koets hebben we daar geen problemen mee gelukkig. Gister een super ritje gemaakt, helaas alleen fotos van het uitstappen omdat we regen hadden onderweg, maar het geeft toch een beeld.

Afbeelding

Afbeelding

groetjes Dor

Sjolvir

Re: dagje mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 07:12

lekker stel!! Ziet er goed uit!
Vooral Soleda!!!

Maar zie ik dat nou goed, op een gewoon bitje???

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 21:14

Sjolvir schreef:
Maar zie ik dat nou goed, op een gewoon bitje???

Ja, soleda is erg fijn in haar mond dus waarom niet. Savan is nog lerende en mijn vriend ook.

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:52

Fijn dat het met allebei zo goed gaat en dat ze goed op een gewoon bitje reageren.
Ik vind die koets van jou echt mega gaaf!
Leuk dat je vriend het mennen ook wilt leren!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:55

Het ziet er erg leuk uit! Maar ik wil je er wel even op attenderen dat je buiten verplicht bent om een gevarendriehoek te voeren!