NH-mensen gezocht omgeving Leuven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Primula

NH-mensen gezocht omgeving Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 14:10

Hallo,
ik ben van plan om te verhuizen in de richting van Leuven, en zoek een goed plekje waar mijn 2 New-Forestpony's kunnen logeren. Zijn er hier misschien mensen die op een meer natuurlijke manier met hun paarden omgaan en die nog plaats hebben voor 2 pony's? Of misschien NH-mensen kennen die nog een plekje kunnen aanbieden voor 2 pony's?
Het zijn 2 hele lieve beestjes, die liefst dag en nacht, zomer en winter in de wei staan. Stalling is niet nodig, alleen misschien een schuilstalletje of andere beschutting.

Bijke

Re: NH-mensen gezocht omgeving Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:00

Hallo, fijn wat meer NH-mensen in Leuven. Spijtig genoeg staat de weide waar mijn paardje staat vol (we staan er met 5 paardjes). Ik wens je alleszins veel succes met de zoektocht, want ik weet dat iets dergelijks vinden in deze streek echt niet evident is!

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:07

Wow, bokkers wonend in de omgeving leuven zie je niet veel Lachen
Kijk eens op de site www.pnh.be
Daar kunnen pensionpaarden staan, maar ik weet niet of er plaats is. Het is wel een beetje ver van leuven.
Bij mij is ook nog wat plaats, maar ik denk niet dat mijn opa het ziet zitten om op 5 paarden te letten Knipoog

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 20:47

Ja, er zijn inderdaad niet zo veel mensen op bokt van de buurt van Leuven denk ik, en al helemaal niet zoveel NH mensen heb ik ondertussen al ondervonden spijtig genoeg...
En Dorienn: bedankt voor de tip, ik was ondertussen ook al op hun website terechtgekomen, maar dat is inderdaad een beetje te ver weg. Maar ik blijf ondertussen hopen dat ik nog ergens een plekje vind Vriendjes zijn? !