Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjonniej schreef:Jij had enige tijd geleden toch een menner gevonden waarbij je kon helpen?
.

Nouvel schreef:Ik denk trouwens ook dat je vaak pas aan mennen begint als je voldoende hulp hebt om het op te starten, zonder aanwezige hulp kun je er gewoonweg niet aan beginnen...
Maar anders is er weinig volk om mee te nemen, behalve een zeldzame keer mijn ma.SuSEQ schreef:Het is inderdaad moeilijk om een goede groom te vinden die je gewoon kunt bellen; dat zou immers betekenen dat die gewoon ergens zit te wachten op jouw telefoontje en dat vind ik totaal geen doen. Temeer aangezien mijn timing nogal chaotisch is en er dus geen vaste momenten zijn waarop ik inspan... Op elkaar ingespeeld geraken dien je ook met bekenden te leren, dus als het klikt, lijkt mij dat zo geen groot probleem.
Groeten, SuSEQ

Echwel schreef:Zoals Sjonnie zegt het is een fmil;ie en een ons kent ons sport.
Hier rijdt en traint de dochter met hulp van pa.
Zoonlief of vaste groom in de wedstrijden achterop, dan is pa voor de technische kant
en moeders voor de catering..
Zeker omdat je meerdere dagen met elkaar op pad bent neem je niet gauw een vreemde mee

tuurlijk; ik doe het omdat ik het leuk vind maar het lijkt mij dat de menner blij is/moet zijn om iemand te vinden die mee wil op de wagen. Uiteindelijk zit je vaak maar stil te zitten 's winters in de kou etc.
IngridM schreef:maar het lijkt mij dat de menner blij is/moet zijn om iemand te vinden die mee wil op de wagen. Uiteindelijk zit je vaak maar stil te zitten 's winters in de kou etc.
Dus ik denk dat ik wel van mening verschil met velen van jullie
IngridM schreef:Overigens; behalve dat ik het leuk vind om mee te gaan op de kar, veel paardenervaring heb, 34 en dus volwassen en verantwoordelijk ben, doen jullie allemaal of het een gunst is om mee te mogen. Dat zie ik toch anders