Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sannemo schreef:teugels aan de neusriem? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik rijdt bijvoorbeeld met een touwhalster, dan zou ik alleen aan endurance mee mogen doen?
Mennen mag ook niet geloof ik he?
Waratje schreef:Sannemo schreef:teugels aan de neusriem? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik rijdt bijvoorbeeld met een touwhalster, dan zou ik alleen aan endurance mee mogen doen?
Mennen mag ook niet geloof ik he?
TREC mag ook bitloos.

ikenindi schreef:western mag ook tot bepaalde leeftijd van de paarden dacht ik...
Yep!
Wat wilden ze doen als er 10 karren verschijnen met een bitloos paardje ervoor...iedereen weigeren als je er al staat?
Sannemo schreef:Yep!
Wij hebben hier in de buurt ieder jaar een ringsteekwedstrijd, daar mag je niet bitloos aan mee doen...
We hadden al bedacht dat we over een paar jaar met een heel clubje toch stiekem bitloos mee gaan doenWat wilden ze doen als er 10 karren verschijnen met een bitloos paardje ervoor...iedereen weigeren als je er al staat?
Waratje schreef:Sannemo schreef:Yep!
Wij hebben hier in de buurt ieder jaar een ringsteekwedstrijd, daar mag je niet bitloos aan mee doen...
We hadden al bedacht dat we over een paar jaar met een heel clubje toch stiekem bitloos mee gaan doenWat wilden ze doen als er 10 karren verschijnen met een bitloos paardje ervoor...iedereen weigeren als je er al staat?
Ja, waarom niet? Het staat toch in het regelement?