Voor de jockeys

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Voor de jockeys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 13:56

Oke, dit zijn een paar vragen voor de jockeys:)
Reageer alleen wanneer je er verstand van hebt!;)
En het ook gewoon klopt;)
Het lijkt me heerlijk om jockey te zijn! *LOL*
Heel hard galopperen, de adrenaline!

Naam:
Op Wie/waar rijd je:
Heb je foto's:
Hoe is jou jockey-droom verhaal begonnen?:
Hoe oud was je toen je wist dat je graag jockey wou worden:
Wat was het spannendste dat je ooit hebt meegemaakt als jockey zijnde:

play_coy

Re: Voor de jockeys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:22

okey, hier een op een nog licentie wachtende jockey Tong uitsteken
op wie/waar rijd je: Verschillende renpaarden, renbaan duindigt en horseowners club in egypte, alexandria
Heb je foto's: ja ik heb een gelegenheidskoers gereden, zal kijken of ik ze kan plaatsen
hoe is jouw jockey-droom verhaal begonnen?: nouu ik ging op een renstal rijden en toen begon ik het leuk te vinden
Hoe oud was je toen je wist dat je graag jockey wou worden: uhmm geen flauw idee, 14 geloof ik
wat was het spannendste dat je ooit hebt meegemaakt als jockey zijnde: nou eigenlijk nog niets, ja een eerste ''koers'' in belgie maar daar had ik nog geen licentie voor nodig, verder ben ik aan het wachten tot ik in egypte mijn licentie thuis krijg Haha!

Afbeelding

en uhmm zoals je nu naar de foto kijkt, achterin 4e van rechts , wit petje
Afbeelding

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 08:24

Heb in NL 2 seizoenen gereden, ben daarna over gevlogen naar australie en nu begin ik hier in koersen te rijden.
Op Wie/waar rijd je: rij voornamelijk onze paarden, mijn vriend is trainer, maar aangezien het pas licht wordt rond 6 uur (wij rijden ze uit inde bush) rij ik daarvoor nog voor diverse trainers op de baan en dat begint om 4 uur in de morgen. En dit allemaal is in Perth, Australie
Heb je foto's: ga ik proberen zo
Hoe is jou jockey-droom verhaal begonnen?: ooit op zoek naar sulky voor mn shetland pony en vond iemand op duindigt die er toevallig eentje had, deze man had een renstal. En ik zo ben ik echt ik de rensport gevallen. Had altijd wel een droom om jockey te worden maar altijd gedacht dat het toch niet zou kunnen.
Hoe oud was je toen je wist dat je graag jockey wou worden: altijd al gehoop sinds ik begon met rijden
Wat was het spannendste dat je ooit hebt meegemaakt als jockey zijnde: iedere koers is spannend van begin tot het einde, van de voorbereiding tot het einde.

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 08:40

Afbeelding