[AR] Op 'kamp' en tegelijk tweespan bewijs halen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sandrina

Op 'kamp' en tegelijk tweespan bewijs halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 14:39

Staat er een beetje vreemd, maar ik wil weten of de mogelijkheid bestaat om voor een aantal dagen achtereen les te krijgen in het tweespan rijden en direct daarna het bewijs te halen? Natuurlijk lees je en leer je het theorie gedeelte thuis!. Net zoals manege 't Relaer dat organiseert voor de ruiterbewijzen in een weekend?
Ben nu enkelspan rijder en dat bevalt uitstekend, maar duurde een eeuwigheid voor ik examen kon doen. Af en toe maar een paar uur les. Als je:
A. ervaring enkelspan
B. de theorie en
C.het grootste deel van de tuigenkennis al hebt, lijkt me dat zoiets te realiseren valt in een periode van 5 dagen ofzo.
Wie kan me daar meer over vertellen?

friesiszwart

Re: Op 'kamp' en tegelijk tweespan bewijs halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:02

neem een kontakt op met Eldorado (in Soest) dhr Kraaij. Ik stond in de buurt op een camping en heb bij hen mijn koetsiersbewijs gehaald (examen gedaan) Wel had ik al heel veel ervaring in het mennen, enkelspan, dubbelspan, tandem etc etc.

Sandrina

Re: Op 'kamp' en tegelijk tweespan bewijs halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 10:51

Was je daar dan mt meerdere mensen die ong. dezelfde menervaring hadden? En deden die dan ook meteen examen? Dat von ik tijdens dat weekend bij 't Relaer zo gezellig, je kwam er hetzelfde doen en samen slagen!
Ik heb voorlopig alleen meneravaring met een enkelspan. Heb slechts tweemaal een tweespan gereden. Tandem wel van veraf gezien,maar helaas nooit mee gereden.