[AR] Onyx @ training op oefenterrein

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hebrino

Onyx @ training op oefenterrein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-08 17:47

Sinds half juni staat Onyx weer voor de kar, na een ongeluk 2,5 jaar geleden hebben we de draad (eindelijk) weer op kunnen pakken. T
Tot vorige week elke rit nog wel wat meegemaakt, of het nou angst of verzet was, "joost" mag het weten, maar de aanpak "niet aanstellen, doorlopen" lijkt zijn vruchten af te werpen!
Vandaag (in de hitte...) hebben we Onyx ingespannen. Na een ontspannen ritje richting het oefenterrein moest hij toch echt even hard werken. Twee proefjes voor de komende weken geoefend (6 aug onderling menvereniging en 9 aug in voorst)
Paps even de videocamera (waar ook de fotos mee zijn gemaakt) in zijn handen gegeven om alles even vast te leggen. Hij was al behoorlijk moe, maar deed nog wel even zijn best. Genoeg gekletst, hier zijn de foto's:

even halthouden:
Afbeelding

Aanstappen:
Afbeelding

Afbeelding

drafje (had hij niet zo'n zin meer in)
Afbeelding

en hoooo maar
Afbeelding

marrianne

Re: Onyx @ training op oefenterrein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:02

netjes en relaxt hoor! zeker als je meld dat hij eerst nog verzette, is dit goed
als ze verzetten, probeer dan veel met je stem te werken, mijn shet verzette eerst heel snel en dan kwam ik in actie met mijn handen of zweep en raakten we allebei snel in paniek, maar nu doe ik eigenlijk alles op stem, en lichte stuurhulpen, dat is super
succes de 9e augustus, dan ben ik ook van de partij!

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:57

dan zie ik je vast nog in voorst. ik doe daar namelijk ook mee, maar begrijp ik het goed en heb jij de proef al binnen?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:06

Elien: ik heb de proef ook al binnen, heb aan Rein gevraagd via mail. stuur je hem wel door.
vandaar dat ik ook zei 'v/d week even met z'n 2en proef oefenen'
Lachen

@ TS: leuke foto's, ziet er al netjes uit, fijn dat het dan nu weer zo goed gaat.
Ik zie je dan ook wel 9 augustus, ik rijdt ook weer mee Lachen

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 23:09

hey lieke, wat een super foto's van onyx. super om te horen dat t weer goed gaat met 'm.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:31

Moderatoropmerking:
Offtopic berichten verwijderd.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 14:27

Moderatoropmerking:
En nogmaals een offtopic bericht verwijderd. Graag alleen reacties op de getoonde foto's, vragen en opmerkingen over wel of niet de proef al binnen te hebben gekregen kunnen via de pb. Vanaf nu graag ontopic blijven, het zou toch jammer zijn als het topic een slotje krijgt door de offtopic reacties.

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 22:09

Stemhulp helpt idd het beste, krijg ik zelf ook meer vertrouwen door Haha!
Vanwege zijn "trap" acties staat hij nog wat ver voor de kar en rijd ik voor de zekerheid nog met slagriem, veiligheid voorop he!
Leuk om jullie te zien volgende week! Haha!
Late reactie (ben net trug van vakantie) idd ik had de proef al binnen via de mail Haha! Heb m al ene aantal keren geoefend!

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:31

Hey Lieke, dat is inderdaad lang geleden zeg dat ik iets van jou en onyx en wagen heb gehoord, maar jullie hebben dus al die tijd niet gemend...
Wat is het een gaaf veulen geworden zeg! en een prachtig hoofdje.
Waar staan ze nu?
Heel veel suc6 met je wedstrijdjes...
Morgen kan ik hellaas niet, dan moet ik werken...anders had ik je wel gezien.
groetjes

92smartie92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 21:41

Ziet er leuk uit. Lachen Ik ben 9 augustus ook van de partij. Knipoog

hebrino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 18:06

@ rosiewozie: t was super gegaan, jammer dat je niet mee kon doen(hij was alleen wel moe van de rit heen, we waren als 1e gelijk, dus t was ook nog ns warm, aan het einde van de proef had hij het duidelijk helemaal gehad) echt heel braaf geweest, was ook veel meer op zijn gemak met andere paardjes erbij. Alleen het tempo he... Knipoog maar ook dat komt wel! Leuk je vaker tegen te komen, heb ik wat meer aanspraak daar Knipoog ken wel de meesten, maar is een hecht clubje...

@92smartie92: leuk! zie ik je zaterdag! Lachen