http://www.horses.nl/fit-met-bit
Tja je kunt natuurlijk ook fit worden zonder bit

En nu eigenlijk nog een foto dat ik het tijdschrift BIT zit te lezen op mijn paard en dan een Tshirt 'fit met bit'
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 

Waratje schreef:Tja, ik krijg de indruk dat er toch wel een paar overtollige kilo's te zien zijn op je foto
(en ja, die zijn op een foto van mij en mijn paard ook gewoon te zien, hoewel dan vooral op andere plaatsen)
kohtje schreef:Hier even een deelneemster. Geinig bedacht , alleen worden zo niet fitter! Dus mijn advies ..ernaast meehollen![]()
Overegens vind ik je paard niet dik.
gollempje schreef:leuke actie arabesk!
zelf dat shirt laten bedrukken?

)
haha Arabesk schreef:De meeste ruiters durven het niet recht op de man aan ons te vragen. 'Leken' vragen vaak de oren van je kop en zijn geinteresseerd in je uitleg. Nog geen één ruiter heeft ons iets gevraagd. Hooguit krijg je te horen 'zo jullie durven zónder bit'
kohtje schreef:Hier even een deelneemster. Geinig bedacht , alleen worden zo niet fitter! Dus mijn advies ..ernaast meehollen
zo een berghelling met split op en af met haar aan de lijn. Mét de hsm erop geeft me dit inzicht in hoe de gevoeligheid van de hoeven nu is, ook meteen in het slijtagepatroon én uiteraard haar fitheid (herstelwaarden in relatie tot haar database).

anneve schreef:Ik begrijp weer niks van je stukje hc.
Overgewicht bepalen van wie? De merrie (BMI van paard?)of de begeleider?
Idem voor de fitheid.
Wat is hsm? (hartslagfrequentiemeter?)
Wat hebben die hoeven er mee te maken. Dus met de hsm krijg je inzicht in de gevoeligheid van de hoeven?
Huertecilla schreef:Daarvoor maken we gebruik van een aanhanger achter de LandRover, ´haas´ achter motorfiets