[AR] Pony karretje kopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nassie

Pony karretje kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 22:18

Hállo Bokkers! Doei!

Ik wil voor mijn shetlander een leuk karretje kopen. Ik zat te denken aan de bekende sulky maar daar hoorde ik zoveel niet goede verhalen over.
Nu wil ik een vierwielig karretje kopen en niet de hoofdprijs, want ik ga misschien maar 1 á 2 keer in de week met haar mennen.

Waar moet ik allemaal opletten als ik een goedkoop maar goed karretje wil kopen?

Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven,
Groetjes Natasja

Divine

Re: Pony karretje kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 23:51

Ook hier weer: Kijk even in het FAQ van AR, of gebruik binnen dit subforum de zoekfunctie.
Op de vraag waar op te letten als je een karretje wil kopen is namelijk al heel vaak antwoord gegeven. Een beetje rondzoeken levert je veel antwoorden op.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 07:56

Dat zal ik doen! Bedankt voor de tip Divine Haha!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 18:58

Vooral of de kar geschikt is voor het doel waarvoor je hem gaat gebruiken, en of hij goed bij de maat van je pony past.
Over de bekende shetland sulky hoor je heel verschillende verhalen, de 1 prijst hem de hemel in en ander vind hem ronduit niks. De verbeterde versie is iig qua stophaken etc. al veel beter uitgedacht.
Het is trouwens ook wel fijn als je een geremde wagen hebt, zeker een vierwieler. Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 22:08

Zoals gezecht, zoekfunctie en FAQ.
Hier een slotje Lachen