Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

judies schreef:tea tree ben ik tevreden over!
HorsesWoman schreef:judies schreef:tea tree ben ik tevreden over!
Ik ga tea tree eerst proberen.
Wat voorn product heb je daar voor nodig , gewoone olie ?
C_arola schreef:HorsesWoman schreef:
Ik ga tea tree eerst proberen.
Tea tree is olie, je kan het mengen met andere olie, speciaal voor pijnlijke spieren

HorsesWoman schreef:Ik ga tea tree eerst proberen.

Kuggur schreef:Masseren is prima, wat je er verder op smeert is verder niet interessant; het helpt tóch niet, topische toepassingen van wat voor werkzame stof dan ook dringen slechts zelden door de huid (middelen op basis van capsicaine achtige stoffen verhogen huiddoorbloeding, that´s it), onderliggende spieren worden niet bereikt, gewrichten kun je helemaal vergeten.
marleen_usar schreef:Als het de spieren zijn dan kan je Arnica druppels op een boterham doen, dat voert de afvalztoffen avn.
HorsesWoman schreef:marleen_usar schreef:Als het de spieren zijn dan kan je Arnica druppels op een boterham doen, dat voert de afvalztoffen avn.
Waar is dat te koop ?
Waratje schreef:Wat voor "stijf" gaat het om? Is ze stijf in de spieren of stijf in de gewrichten? Spieren kun je masseren, gewrichten niet. Als de stijfheid in de gewrichten zit en met wat beweging verbetert, dan zou je glucosamine bij kunnen voeren.
HorsesWoman schreef:Kuggur schreef:Masseren is prima, wat je er verder op smeert is verder niet interessant; het helpt tóch niet, topische toepassingen van wat voor werkzame stof dan ook dringen slechts zelden door de huid (middelen op basis van capsicaine achtige stoffen verhogen huiddoorbloeding, that´s it), onderliggende spieren worden niet bereikt, gewrichten kun je helemaal vergeten.
Je hebt olie's die het sneller verwarmen enzo.
Ieder zijn mening daar over.
Waratje schreef:Weet jij wel zeker dat je iets met de spieren van de pony moet? Je hebt niet gereageert op mijn post. Waarom niet?
En voor het masseren van spieren hoef je helemaal niets anders te gebruiken dan je handen en een dosis kennis! Ik krijg sterk de indruk dat dat tweede deel ontbreekt

HorsesWoman schreef:Waratje schreef:Weet jij wel zeker dat je iets met de spieren van de pony moet? Je hebt niet gereageert op mijn post. Waarom niet?
En voor het masseren van spieren hoef je helemaal niets anders te gebruiken dan je handen en een dosis kennis! Ik krijg sterk de indruk dat dat tweede deel ontbreekt
Ik ben 13.
Maar ik weet wel dat het van die spieren uitkomt , ook door de plek aar het zit.
Masseren , rondjes maken over de benen , kan toch nooit kwaad ?
+ Ik ben bezig met een niet zweverig boek over t-touch te lezen , dus daar kan ik ook het een en ander uit halen.