en hou zouden jullie dit aan pakken?
want ik heb namelijk een ongeluk gehad met de sulky....
ik was gisteren met 1 van mijn ponys voor de sulky aan het rijden..
samen met een vriendin.
we waren de hele polder al door geweest en alles ging zoals gewoon goed.
maar toen we bijna thuis waren, schrok riky ergens van en begon te hard te rennen later ook in galop,(ik geloof ook dat hij even bokte , maar dat weet ik niet meer, alles ging zo ontzetend snel)
maar iniedergeval zijn achter been raakte een keer de wagen , en daar was hij zo van geschrokken dat hij niet meer te sturen was, en dus de sloot inrende.....
vlak daarvoor sprong ik er af en wou ik nog de teugel dichterbij grijpen, maar het was al te laat hij zat al in de sloot....
gelukig was het absoluut geen diepe sloot,eerst probeerde hij er nog uit te komen met de kar, dus toen had ik hem snel gepakt bij zijn leidsels en toen werd hij rustig, toen heb ik gelukig alle riempjes voorzichtig los gemaakt (ja ik weet het , het is heel dom om geen mes mee te hebben....)
toen hebben we hem eruit getrokken en daarna de kar
gelukig had riky zelf niks, hij was alleen heel erg geschrokken...
van de kar waren de bomen krom maarja ach die zijn vervangbaar
zelf ben ik er ook erg van geschrokken, hij is echt goed beleerd voor de kar en we rijden regelmatig buiten.
dus ik snap zelf ook nog niet goed hoe dit nu heeft kunnen gebeuren
ik heb echt geen idee waar hij van geschrokken is , want normaal schrikt hij nooit ergend van en is goed verkeersmak....
het is niet dat ik zelf niet meer durf te mennen , want ik heb nog een pony die voor de kar kan ,daar zou ik het zo weer mee durfen, maar ik weet niet zo goed hoe ik het nou met riky aan moet pakken...
en of hij ooit nog voor de kar durft door dit ongeluk... en of ik dat nog wel met hem durf....
en dan even aan huis blijven, in het land oid ......