[AR] concoursen regio Gorinchem?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

concoursen regio Gorinchem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 17:17

Ik ben eigenlijk op zoek naar concoursen (vaardigheid/schoonste geheel) waar ik aan mee zou kunnen doen met mijn shet merrie.
Ik beschik op dit moment enkel over een sulky.
Ik rij serieus, maar heb niet zo zeer de behoefte om lid te worden van een menvereniging (tenminste, niet als daar dan weer les aan gekoppeld zit, dat heb ik nl al)

Ik heb de smaak te pakken en via het stamboek zijn het "maar" 2 shows op jaar

Sjonniej

Re: concoursen regio Gorinchem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:21

www.startlijsten.nl staan tegenwoordig ook redelijk wat menwedstrijden.
www.knhs.nl staat de officiele wedstrijdkalender, waar je alle wedstrijden op kan vinden.

Er zijn behoorlijk wat papierenverenigingen tegenwoordig en veel verenigingen kun je ook alleen als startkaart-lid meedoen. Dan wordt je beter op de hoogte gehouden van wedstrijden en rol je vanzelf ook een beetje in het wereldje en hoor je ook steeds meer waar wedstrijden zijn.
Vaak zijn wedstrijdne namelijk alleen voor leden opengesteld om als niet-startkaart-houder mee te rijden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 17:22

tja, het hele menwereldje is tamelijk nieuw voor mij, dus ben een beetje zoekende.
Ik weet nog van vroeger dat je perse een 4 wielige wagen moest hebben, geldt dat nog steeds dat je weet?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:26

www.knhs.nl voor de reglementen, dan weet je het tenminste zeker.
Zo uit mijn hoofd is het bij d/v toegestaan om met een tweewieler te rijden voor enkelspan pony.
Dennis hier van bokt rijdt (dacht ik) ook met de sulky al haar menwedstrijden)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:52

Ik rij idd (soms) wedstrijden met m'n 2wieler. Vanaf 1 april vorig jaar mag dat. Eerst nood gedwongen omdat ik alles niet mee kreeg, nu alleen als ik in zwaardere bakken start.

Ik ben startkaarthoudend lid van een vereniging, dus geen lessen, alleen een vergoeding voor de administratie.

Beide sites kan je idd verschillende wedstrijden vinden.