[AR] Sjapaz voor het eerst thuis voor de kar!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjapaz

Sjapaz voor het eerst thuis voor de kar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 16:35

Jaja, vandaag de stoute schoenen aangetrokken!

Ik heb een jaar lang iemand geholpen met mennen, en heb Sjapaz zelf sinds een jaartje. Hij was al beleerd, en is nu 13 jaar. In de loop van het jaar heb ik een wagen en tuig aangeschaft, en inmiddels hebben we 5 lessen en een proefles gehad. Tijdens de lessen is hij nog al eens gespannen en gestressed, ondanks dat het wel duidelijk is dat hij het leuk vind. We werken dan ook vooral aan de ontspanning, wat hij erg goed oppakt en al erg goed gaat!

Vandaag heb ik hem voor het eerst buiten de lessen om thuis voor mijn eigen wagen gezet, en ik vond het geloof ik spannender als hij het vond! Bloos

Maar ik ben 100% tevreden, hij was super braaf! en zelfs ontspannen, lekker de oortjes naar voren en neits geen gedribbel wat hij anders wel eens wil doen, hij liep heerlijk te stappen. We zijn niet zo lang geweest, 15 min. ongeveer, vooral voor het idee en ik wilde het koste wat kost een goede ervaring houden, een lekker ontspannen rit. Nou, dat is geslaagd! Haha! Ach gut

Een paar fotootjes als impressie:

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding

We zitten even op dekjes omdat ik zelf kussens aan het maken ben van skyleer en schuimrubber, maar ze zijn nog niet helemaal af.
Ook zit de broek niet goed, er moet een ring bij aan gelast worden verder naar voren, zo heeft hij geen nut. Dat moet dus nog even geregeld worden.

Ik ben zo trots op mijn kanjer, hij deed het super!! OK dan! Ja Lovers

juultju

Re: Sjapaz voor het eerst thuis voor de kar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:41

Leuke foto's,En helemaal top dt het zo goed ging! Moet je echt vieren ! Geld, geld!

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 17:23

dankje, doe ik ook zeker! ik ben nu ook wel aangemoedigd om het vaker te gaan doen! Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:24

Ziet er hartstikke leuk uit! Je pony lijkt het zo ook behoorlijk meer naar zijn zin te hebben dan bij de foto's van je topic bij HAW. Ik denk dat een paar van dit soort ritjes hem goed zullen doen!!

De broek zit nu inderdaad onjuist, goed dat je het zelf ook al hebt gezien. Maar volgens mij kan je ook de bomen behoorlijk inkorten, je pony staat erg ver voor de wagen, waardoor die ogen voor je broek bijna achter hem zitten.

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 17:29

dank je!

De bomen bestaan alleen helaas uit een stuk, dus ik kan ze niet zomaar even inschuiven.... Maar ik wil inderdaad proberen bij een lasser er wat aan te veranderen! ze steken van voren ook best ver uit, dus als ik een scherpere draai moet maken steken ze in zijn hals.... Dus daar moet echt even wat mee.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:33

Ziet er echt heel leuk uit, heeft hij echt niet vaker gedaan Knipoog
en idd. wat Sjonniej al zei, de broek zit inderdaad verkeerd... zag het pas toen ik het las hoor Haha!
dit moet je echt vaker doen.. xx-

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 19:07

dank je, ga ik zeker doen! Het kribelt nou al weer om weer te gaan Tong uitsteken

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:03

Wat een enthousiasme straalt er dan van af hè.
Heerlijk om even naar te kijken.
Eveneens als een rondje springen (dan moet je sjapaz soms eens zien lopen joh, actieve achterhand en super aanleuning..) en afwisselen met voor het karretje wordt hij misschien in de bak ook wat gemakkelijker!
Volgende keer plaats voor mij op de kar?

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:21

zeker hoor dagmar!!! ik vind het erg leuk als je volgende eker mee gaat!