Ervaringen met Natuurlijk ruiterschap

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_O

Ervaringen met Natuurlijk ruiterschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 17:15

Ik weet niet zeker waar ik dit moet plaatsen, maar hier lijkt me dat ik de meeste mensen aanspreek.

Ik heb twee maanden geleden een barebackpad besteld bij Natuurlijk Ruiterschap. Ik heb gelijk betaald, maar niets ontvangen. Na een paar mails kreeg ik antwoord, dat het nagekeken werd en zo snel mogelijk verzonden, als dat al niet was gebeurd. Dus ik wachten, nog steeds niets.
Inmiddels worden mijn mails en voicemailberichten helemaal niet meer beantwoord. De telefoon wordt niet opgenomen. Ik heb zelfs een sms gestuurd, maar dat heeft ook geen reactie opgeleverd. Blijkbaar ben ik niet de enige met problemen:
[MD] Ontwormen met kruiden

Deze week ga ik een aangetekende brief opsturen, en daar hoop ik dan eindelijk reactie op te krijgen. Heeft iemand anders ervaring met deze meneer? Weet iemand misschien hoe ik hem kan bereiken? Ik heb het geld niet op mijn rug groeien, en het gaat toch om tachtig euro...
Alle tips zijn welkom!

Arabesk

Re: Ervaringen met Natuurlijk ruiterschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:46

Wel ja, wat is dat toch de laatste tijd met die natural artikelen webshops? Zij zijn groot en ik is klein!

Van Klaas Feuth is het wel algemeen bekend dat hij soms niet de telefoon opneemt en niet op sms/mail reageert.

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 19:00

Soms dat had ik idd ergens anders gelezen, maar twee maanden lang? Ik heb het besteld op 21 april....

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 12:22

Ik heb daar een jaar of 2 geleden mijn bbp besteld. Duurde toen wel even, maar ik heb hem wel gehad. Maar het kan natuurlijk veranderd zijn...

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 14:56

ik heb inmiddels mail, dat ik het pakket binnen een week heb. Wed wel eens tijd!

broek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 17:07

gelukkig heb je nu iets gehoord.
Ik heb geen slechte ervaringen met hun..hij heeft ook eens mijn paard bekapt.
Waarschijnlijk te druk dat hij geen overzicht meer heeft..maarja das geen excuus natuurlijk.

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 16:19

En ik heb hem binnen!
Wel apat dat ik een paar uur nadat ik dit topic had geopend ineens mail van hem had...
Ik had er een gratis hymalaya liksteen bij, dat is dan wel weer netjes.

broek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:16

gelukkig! en heb je hem al geprobeerD?? groetjes

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:22

Ik had ook een barebackpad besteld bij Klaas Feuth. Ik heb er ook erg lang op moeten wachten (ongeveer 6 weken). Ik had op een gegeven moment het idee dat ik aan het lijntje werd gehouden. Ik had al betaald. Uiteindelijk na meerdere mails van mijn kant heeft hij hem gestuurd. Ik kon me ook niet voorstellen dat de "bekende" Klaas Feuth de boel zou oplichten. Maar het was het wachten waard. Het is een hele fijne barebackpad. Hij blijft goed liggen (verschuift niet) en zit heerlijk.

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 12:26

Hij rijd idd heerlijk. Ik ben er erg blij mee, hij zit super, en ik heb geen last meer van vieze rijbroeken en dus vieze autostoelen. Ik weet alleen wel dat ik nooit meer iets bij Klaas Feuth bestel. Ik vind dat hij heel slordig met zijn klanten omgaat.