Een tijdje terug heb ik een inleidingsles gehad rond grondwerk van Kim Moeyersoms en dit heeft mij een heel eind op weg geholpen met de 7 games.
Nu pakken mijn paardje en ik het samen wel goed op en merk ik dat hij het echt apprecieert (kauwen, likken,...)
Mijn grootste struikelblok is "aandacht"
Wat moet je gaan doen als je paard niet op je let? Of als hij even liever gras eet?
Ergens heb ik het idee dat het een spelletje moet blijven voor hem, maar langs de andere kant moet hij natuurlijk wel op mij letten

vb : Wat doe je als hij tijdens de yoyo game de hele tijd de andere kant opkijkt, het bewegende vingertje dus niet "ziet" en dan plots heel verontwaardigd gaat kijken als ik de druk opvoer...
Verder heb ik nog een vraagje over de Driving Game... Wat als je geen reactie krijgt? Ik sta daar dan heel leuk zijn achterhand weg te drijven, maar die blijft heel mooi staan
(niet altijd hoor, maar als het gebeurt, hoe moet je dan reageren? overgang tot Porcupine? )zo, ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden. Even voor de duidelijkheid : ik heb geen Parelli pakket aangeschaft.
zal het meenemen de volgende keer.
vind het simpelweg ook zijn geld niet waard