Volbloeds zijn gek!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Volbloeds zijn gek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 20:25

En hierbij het bewijs, binnen vijf minuten stond ze van de oren tot over de staart onder een dekzeil...al kijkt ze wel een beetje bezorgd heeft ze een korte tijd na de foto's de hele bak doorgewandeld met het zeil op d'r lijf
Afbeelding

oh ja en op de achtergrond ligt een hele grote roze bal waar ook niet echt geboeid naar werd gekeken.

AnnemiekvM

Re: Volbloeds zijn gek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:33

Je kan er beter : Baasjes zijn gek, van maken hihi..

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 20:34

hihihihi zo keek ze me inderdaad wel aan Knipoog

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:38

whahaha goedzo Tong uitsteken

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:46

Haha, zo een heb ik ook hoor, die zou dat ook niet de moeite waard vinden om vandoor te gaan. Ook een volbloedje, volbloeden zijn gewoon koele kikkers, ze worden alleen opgewonden als er wat spannends gaat gebeuren.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 21:20

het was wel even spannend maar ja dat is het wederzijdse vertrouwen tussen ons dat ze dit gewoon vond, m'n arabier deed iets moeilijker maar ja die draafde wel over het zeiltje heen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:39

Ik bedoel met spannend, als er iets gaat gebeuren wat ze leuk vinden, bij de mijne bv de cross, dan staat ze al te trippen als de beenbeschermers om gaan.

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:41

Woogy schreef:
En hierbij het bewijs, binnen vijf minuten stond ze van de oren tot over de staart onder een dekzeil...al kijkt ze wel een beetje bezorgd heeft ze een korte tijd na de foto's de hele bak doorgewandeld met het zeil op d'r lijf
Afbeelding

oh ja en op de achtergrond ligt een hele grote roze bal waar ook niet echt geboeid naar werd gekeken.

Ach gussie, waren je centen op voor een "echte" regendeken? Knipoog

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 22:04

hahaha stiekum wel Knipoog
ik was gewoon bezig met beetje schriktraining duidelijk dat dit niet echt schrikken was voor d'r Lachen

ik snap je annelies, die twee van mij ook hoor. vrachtwagens komen langs gedendert en er wordt niet gekeken maar een paars bloemetje? of een boomstammetje in de weg, dan krijgen we twee soorten spanning door elkaar alsof ze gaan exploderen Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:08

Bij mij net zo, zo is ze normaal nergens bang van, vrijwel bomproof zeg maar maar als ze voelt dat er wat gaat gebeuren schrikt ze van een plasticje. Op concours is het net andersom, daar wil ze alleen maar gaan en intresseert haar niets behalve de hindernis voor d'r.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 22:11

mooi he? tis dat deze in dit topic arthrose heeft en een gebroken griffelbeen want springen kan ze als een vlo. als ze een boompje tegenkomt onderweg gaan de oren erop hoofdje wat hoger versnelling en de pas en hou maar vast want je hebt niks te zeggen tot ze weer land Lachen

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:21

Woogy schreef:
ik snap je annelies, die twee van mij ook hoor. vrachtwagens komen langs gedendert en er wordt niet gekeken maar een paars bloemetje? of een boomstammetje in de weg, dan krijgen we twee soorten spanning door elkaar alsof ze gaan exploderen Lachen

Mmm...klinkt bekend. Ik rij een Quarter die precies zo reageert (houdt trouwens ook van springen). Die kun je midden op een kruising met aan drie kanten langsdenderende vrachtauto's rustig aan een los teugeltje houden, maar die vergeetmenietjes...over vlooien gesproken...

Maar geinige foto hoor. Ik hoor het paard bijna denken:
'Dat je me zo uitdost, okay, vergeef ik je, maar er foto's van maken?!?' Haha!
Wel een duidelijk bewijs dat Volbloeds idd gek in de kop zijn... Knipoog

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 15:35

dat bedoel ik, volbloeds zijn volledig geschift, stuk voor stuk steekjes los en nooit maar dan ook nooit te vertrouwen...
Ik ga net zo makkelijk op m'n knieën achter d'r zitten(terwijl ze vrij makkelijk slaat) als bij een ander...is vertrouwen wat je in hun moet hebben waardoor ze alles doen.