Ik heb even een vraagje waar jullie vast wel creatieve oplossingen voor weten.
Ik heb een leuk recreatiewagentje gekocht met een losse zweng zodat ik deze goed met een borsttuig kan gaan rijden. Nu is het al een wat 'ouder' modelletje en zitten er dus geen ogen op de zweng om hier veiligheidssluitingen aan vast te maken. Er zitten wel twee staafje op de uiteinden waar het sropje van de streng achter blijft hangen. Het zou dus gereden moeten worden met de strengstroppen maar ik wil heel graag veiligeids sluitingen.
Mijn vraag is nu dus: Wie heeft er nog creatieve ideetjes om hier op een stevige en veilige manier ogen op te maken om mijn sluitingen aan te kunnen bevestigen. De zweng heeft een doorsnede van 32 mm. Ik heb al gekeken of ik er een gat in zou kunnen boren en hier een harpje aan te bevestigen ( of D sluiting, hoe je het noemen wilt) maar dan moet ik een te breed gat boren waar deze pin door heen kan en dan heb ik geen houvast meer. Dit is dus helaas geen optie.
Maar voor de rest zijn alle oplossingen welkom. ( er is hier vast wel iemand die dit probleem ook heeft gehad??)
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en de eventuele oplossingen!
( ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is want ik kan nu helaas even geen foto's maken vandaar mijn tekst uitleg. Als je ergens nog wat verduidelijking wilt hebben hoor ik het graag! )
Groetjes, lfobijn