Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik ga trouwens ook niet de lijnen er door heen doen ik doe het gewoon voorlopig alleen om en longeren gewoon aan het halster als de meneer later mij uitleg over dingen of iemand anders die mij darabij gaat helpen voor de dubbele long dan ga ik verder.. wou alleen advies zodat ik al heel wat weet.
Maar ik wou een slotje omdat ik het al weet.. en ik vraag idd advies maar iedereen geeft weer comentaar van dat ik het weer niet kan of andere dingen en daar heb ik geen zin in. _Scharlot_ schreef:Ik ben ook niet zo gek om de tong vast tebinden.. dat is zo logich teminste voor mij..Maar ik wou een slotje omdat ik het al weet.. en ik vraag idd advies maar iedereen geeft weer comentaar van dat ik het weer niet kan of andere dingen en daar heb ik geen zin in. Ik heb het trouwens op gezocht wat ik al zij. van youtube en plaatjes.. ik wou het nog zeker weten
hier dan wat duidelijker:
Ik heb op youtube toch menig longeerfilmpje gezien waarvan mijn haren recht overend gingen staan, en hoop dan ook van harte dat je die filmpjes dus niet hebt gezien......