JoyCiej007 schreef:Sabina,
Sorry, maar je had al problemen om een simpele shet het longeren met halster aan een enkele longeerlijn aan te leren, dat liep helemaal in de soep (Flower).
En nu heb je dus blijkbaar een longeersingel gekocht, en een tweede longeerlijn dan oid? Dat je met dubbele longe wil gaan longeren?
Ten eerste heb je daar totaal geen ervaring mee........ En gezien je leeftijd en ervaring lijkt het mij in iedergeval totaal niet verstandig als je daar op deze manier mee gaat aanrommelen.
Ten tweede; hoe wil je nu op deze manier een pony, die het longeren nog niet kent, met dubbele lijnen longeren, terwijl je zelf eigenlijk totaal niets van longeren af weet?Je kan amper met een enkele longeerlijn longeren, laat staan met een dubbele longe een pony het longeren áanleren.
Nee sorry, maar ik vind dat je op deze manier erg onverstandig bezig bent. Haal er iemand met meer ervaring van het longeren bij (en nee dan bedoel ik niet Chantal die zegt dat ze het allemaal wel 'ff' weet, maar iemand met écht verstand van zaken).
*Zie ik nou 3dubbel ? *
Ze heeft je drie maal advies gegeven en ik kan niets anders zeggen dat ik het volledig met 'r eens ben!