Mijn paard hoest, en naast de reguliere behandeling, krijgen we nu bach-bloesem druppels voorgeschreven (ja "we", als jullie nieuwschierig zijn waarom ik ook druppels moet kunnen jullie pbén). Daarnaast heb ik een massage olie gekregen, met hetzelfde geurtje, wie ik kan gebruiken om mijn paard eens in de zoveel tijd te maseren. Als de medicijnen van de reguliere behandeling stopt, willen we kijken of kruiden ook een optie is.
Daarnaast heb ik een paar T-toch methoden geoefend en ook die moet ik thuis doen.
Of de druppeltjes effect hebben weet ik nog niet, daar is de tijd te kort voor. Van de T-Touches wordt mijn paard lekker ontspannen, en ik vindt het gewoon leuk om met haar te klooien
. Dus die houden we er zeker in. Ik ga de aanwijzingen netjes opvolgen, zodat ik ook kan zeggen of het effect heeft gehad of niet. Na het consult wilde de lerares mijn paard ook nog even "voelen". Mijn paard is heel braaf en liet het allemaal over zich heen komen. Het meest opzienbare vondt ik dat wanneer ze op 1 bepaalde plek kwam (ze raakte haar niet eens aan, ze zweefde met haar hand over haar lichaam) dat mijn paard daarop reageerde door een pas opzij te zetten of met haar staart begon te zwiepen, en niet 1 keer maar 3 keer over. Vond ik wel heel bijzonder.
Toch moet ik het allemaal eerst zien, en dan kan ik pas een oordeel vellen. Ik ben dus ook heel benieuwd naar ervaringsverhalen rondom natuurgeneeskunde.

en een HBO medische opleiding is toch iets anders dan een natuurgeneeskundige opleiding. Wel ben ik ervan overtuigd dat het zeker helpt, anders gaf ik zelf ook geen Reiki behandelingen uiteraard.
. Ik heb minder geloof in de regulieren na wat ik daarmee heb meegemaakt begin dit jaar.
(en ja, er zit ruim voldoende onzin bij.....)