Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kilde schreef:ik las ergens op een site dat ze pas 2 was![]()
maar als ze 3 zijn, groeien ze (bijna) niet meer, en zullen ze er minder snel iets aan over houden .. 
| Esile schreef:Deze discussie is al zo vaak gevoerd, hier op bokt. Zoek op renpaard en je vindt hele discussies, ook met goede argumenten van rensportliefhebbers. Laatst nog in het topic van Eight Belles. Ik ben niet tegen het trainen van 2jarigen, maar vind wel dat het individueel (dus per paard) moet worden bekeken en gelukkig gebeurt dat ook. Nu spreek ik alleen voor Nederland, over daarbuiten kan ik niet oordelen.

Woogy schreef:Esile schreef:Deze discussie is al zo vaak gevoerd, hier op bokt. Zoek op renpaard en je vindt hele discussies, ook met goede argumenten van rensportliefhebbers. Laatst nog in het topic van Eight Belles. Ik ben niet tegen het trainen van 2jarigen, maar vind wel dat het individueel (dus per paard) moet worden bekeken en gelukkig gebeurt dat ook. Nu spreek ik alleen voor Nederland, over daarbuiten kan ik niet oordelen.
dat is dit topic
Over het ongeluk van Eight Belles..