vandaag kon dikkie dan eindelijk voor het wagentje, we hadden de sulky al 3 weken maar het baasje was op vakantie/ uitwisseling (school) dus heb ik gewacht tot ze terug was, is wel zo leuk als ze er zelf bij is de 1e keer

Ik had ondertussen veel lange lijnen geoefend zodat dikkie start klaar zou zijn als eva terug zou komen.
Dit was dus de 1e keer dat dikkie echt wat achter haar kond hand hangen
Ik ken dikkie al 8 jaar en het is altijd een mak en nuchter beest geweest, maar jah met zo iets nieuwe weet je maar nooit het is en blijft een dier.
Maar eva en ik vonden het spannender dan dikkie, die stond zowaar bijna te slapen bij het inspannen en afstellen van het tuig.
Het leek wel of we dit elke dag al doen, ik was echt verbaast hoe normaal dikkie bleef (ik had wel verwacht dat ze mischien het even gek zou vinden).
Toen we alles klaar hadden hebben we een rondje (zonder iemand erin) om het huis gelopen, dikkie sjokte maar wat achter eva aan zoals ze altijd loopt als we met haar wandelen.
Vlak bij huis hebben eva en ik om de beurd klein stukje in de sulky gezeten, dat ging prima eva bleef er naast lopen en ik deet dat ook bij haar (alleen voor de foto dan even niet
) dikkie liep gewoon door en luisterde braaf als ik of eva wou halthouden.Daarna hebben we dikkie weer afgetuigd en lekker in de wei gezet.
Ik ben erg trots op dikkie ze verbaast me na al die jaren nog steeds, hoe snel ze dit heeft geleerd voor een pony die vrijdag 19 word, en zo even wegloop met dat ding achter haar aan
Nu romy nog maar dat komt wel (die is stukje lastiger, eerst maar goed lange lijnen met haar doen).
Ik moet trouwens de broek wel wat losser doen die zit best strak naar mijn idee
(en dat maffe gespje bij het borsttuig was even snel oplossing om die uiteinde van de strengen vast te maken.)
Genoeg gekletst hier de foto's van vanmiddag:
1. dikkie die al sliep voordat we begonnen

2. vlak voordat we gingen, zie dat beentje dikkie wou wel

3. achter het huis, dikkie sjokt maar wat achter eva aan.

4. toen ging ik er even in.

5. en eva nog even leuk poseren. (ik vind dit een erg leuke foto trouwens
)
En nog even filmpje vlak voor eva's huis:
http://s6.photobucket.com/albums/y225/skellington-jack/?action=view¤t=100_0233.flv
Als jullie nog wat zien wat nog niet helemaal goed zit hoor ik dat graag
.Nu hoor ik officieel bij het AR forum hahah