Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sanne83 schreef:Ik vind het dvd materiaal eigenlijk veel beter. Als je echt wilt weten wat je met parelli kan bereiken, moet je eens kijken of je succes series kan bemachtigen. Niet een stap voor stap uitleg, maar wel een uitleg van het hele systeem, zodat je weet waar het toe leidt.
Als je begint met level één vallen heel veel mensen een beetje over de simpelheid.

heb het (engelse) boek ook en diverse andere NH 'goeroe's' zoals Klaus Hempfling, Clinton Anderson en Monty Roberts. Dus neem wel drinken en broodjes mee want je bent voorlopig even zoet
TurdusMerula schreef:Ik heb een hoop informatie gezocht over Parelli, en had daardoor wel een indruk van zijn manier van werken. Ik heb ook de Nederlandse versie van het boek. Wat er in staat is vrij logisch, en ik vond het dan ook niet heel 'nieuw' meer. Wat er staat is zeker waar, en je zou er evt. ook mee aan de slag kunnen. Ik heb zelf geen pakket, maar van wat ik hoor zou dat wel leerzamer zijn, het boek is toch wat compacter. Verder vind ik het boek slecht vertaalt en toch een beetje vervelend geschreven, maar het blijft wel te volgen. Uiteindelijk zou ik het wel kopen, evt. tweedehands, omdat het je wel 'scherp houd'.
Silence schreef:Oke bedankt. Ik twijfel toch een beetje.
sanne83 schreef:Ik vind het dvd materiaal eigenlijk veel beter. Als je echt wilt weten wat je met parelli kan bereiken, moet je eens kijken of je succes series kan bemachtigen. Niet een stap voor stap uitleg, maar wel een uitleg van het hele systeem, zodat je weet waar het toe leidt.
Als je begint met level één vallen heel veel mensen een beetje over de simpelheid.
Ik vind het een interessant boek.