Maar vanmorgen had dikkie haar zelf bezeert en 2 kleine wondjes bij haar hoeven, ik beloot dus maar even niet met dikkie aan het werk te gaan.
Omdat we romy ook graag aangespannen willen hebben dacht ik bij mezelf, laat ik na het longeren eventjes lange lijnen met haar oefenen.
Romy deet het voor haar doen heel braaf vond ik, meestal heeft romy toch steun nodig van de persoon naast haar en is ze soms wat onzeker als ze alleen voor op moet, maar vandaag heeft ze zich super gedragen.
Eerst heb ik op het veld gewoon gestapt en wat wendingen en voltes gereden, ze deet het heel goed dus ik durfde het wel aan om het stukje langs de school en de weg ook zo te lopen (is 5 min lopen naar stal).
De school was net uit dus allemaal moeders en kinderen, wat romy wel spannend vond om dus alleen voorop te gaan, maar ze liep door wel traag maar ze ging niet draaien of stilstaan
ik was best wel trots op haar!Later vond ze 1 papiertje in de berm wel even spanned, toen heb ik er even naastgelopen en daarna liep ze weer lekker door naar huis.
Hier een paar foto's, ik heb geen foto's dat ze loopt omdat ik alleen was en dan is het best lastig om te fotograferen haha
1

2

3 Ik hoop dit aanzicht binnenkort nog vaak te kunnen zien haha

Dat waren ze, dikkie is trouwens al bijna zo ver om voor de wagen te kunnen, maar die foto's komen nog wel

doei doei !