Ik heb het ook met mijn merrie laten doen, en daar kwam de meest persoonlijke info over mijzelf uit
Dingen die gewoon echt niemand weet. Ik heb dan ook wel een hele sterke band met mn paard en heb dr ook al heel lang, we kennen elkaar door en door. Die vrouw kwam gewoon langs en ze zag bijv dat floem een hittepetit is, terwijl ze er daar zo relaxt bijstond dat je dat echt niet zou zeggen plus dat ze haar hele traumatische verleden kon beschrijven, wat ook niemand precies weet, het verklaarde wel al mn problemen met haar.
Ik geloof er dus zeker in, maar heb ook een keer een reading laten doen waarbij ik allemaal info vooraf moest vertellen. Sorry maar dat was echt zo wazig. Weet dat die vrouw hier op bokt zit of zat, maar dat was de grootste bullshit van allemaal. Mn paard was bijna dood en hartstikke ziek??? Ik dus totaal in paniek en achteraf bleek het allemaal onzin te zijn. Nou ben je mooi klaar mee. Ik heb toen die andere vrouw (zit ook op bokt geloof ik) laten komen en die vertelde dat ze al veel meer van dat soort verhalen had gehoord van de betreffende persoon.
Ik geloof er wel echt in dat het kan, door de goede ervaring met de 2e persoon, was erg emotioneel maar ze wist het precies te vertellen, ALLES, en dat is heel apart en knap, maar zeker echt waar. Ze heeft bij ons op stal alle paarden gelezen, dus van te voren had ze echt geen info kunnen verzamelen want dat zou veel te veel geweest zijn.