Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Summertje schreef:Een longeerbakje is echt niet zo moeilijk te maken, als je een stukje grond over hebt. Sla wat palen in de grond en span er een stuk lint tussen.
ocianx schreef:ik zie aan haar ogen wanneer ze iets wil proberen en dan zeg ik heel hard nee
Ze ging ook omdraaien, weg vliegen(en dan ik erachteraan want ja, loslaten is ook niet het beste plan!) en ook stijgeren en dan op mij aanstormen. Zelfs haar baasje en een vriendin van hun die er heel breed en gevaarlijk voor pony's uitziet lukte het niet. Kelly was een hopeloos geval
Maar toen is Ragna (bokkertje) even langsgekomen en die heeft geholpen. Zij heeft ontdekt, en dat zij die vriendin van haar baasje ook al, dat Kelly totaal geen ontzag voor ons had en dat ze daarom niet wou werken omdat wij het graag wilden. Ragna heeft de bak afgzeten met draad waar ze doorheenvloog! Maar zodra Kelly stijgerde gaf ze haar een tikje tegen de hals met een springzweepje, dit heeft ontzettend geholpen en zo heb ik ook doorgzet daarna. Kelly deed het zelfs zo idioot dat ze zo hoog stijgerde dat ze achterover kiepte. Ik schrok dan zo dat ik stopte maar Ragna zi: gewoon doorgaan, ze wil alleen maar aandacht en stoppen! Maar met Kelly gaat nu alles helemaal goed! Ze doet alles wat ik wel en loopt als de beste voor de kar! Heel veel succes met je pony en zorg dat ie ontzag voor je krijgt!!!