Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hup en dan gaan ze maar weer een goed gesprek met hem aan.
Nadya schreef:Nou, vraag me af wat voor boek dan.... Ik heb aardig wat boeken over NH in de kast staan, maar dit ben ik echt nog niet tegen gekomen....... Overigens denk ik dat je voor goede NH meer nodig hebt dan een boek. Sterkte ermee. Ik hoop dat dit paard niet te erg beschadigd wordt, maar ik vrees het ergste. Arm dier.....
bij jou aan de overkant als loosdrecht nog klopt.
Danielledm schreef:Maken we er een toneelstuk van![]()
Je komt zogenaamd voor mij en dan zie je hun knutselen en dan ga je ze helpen hahah
Danielledm schreef:Zelf ben ik er altijd s avonds en zie hun ook heel vaak s avonds dus grote kans dat je ze dan tref
Jannepauli schreef:In plaats van die mensen belachelijk te maken kun je ze maar beter gewoon helpen. Tenslotte ben je zelf ook ooit als dummie begonnen. Een goede manier om met NH te beginnen is bv de DVD/werkboekje van Equisense - een stap voor stap methode voor beginners. Het is te bestellen via http://www.equiplay.nl en heeft als voordeel dat het in de nederlandse taal geschreven is.