[AR] Everest (Fell Pony) @ training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Everest

Everest (Fell Pony) @ training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 18:33

Na lang nadenken uiteindelijk toch maar besloten om een topic aan te maken, omdat ik op men-gebied nog veel kan leren. Ik ben nu ong. 2 jaar aan het mennen.. (Overigens niet zelf aan het ‘aanmodderen’ geslagen hoor Knipoog.. Everest was al beleerd en in het begin heb ik erg veel hulp gehad)… Binnekort ga ik ook lessen (o.a. een proefles bij de Blakheide is geboekt Knipoog)

Deze foto’s zijn van een ‘gewone’ training, ik weet dat er nog een hoop dingen niet helemaal zijn zoals het hoort en daarom zou ik ook graag wat commentaar van jullie ontvangen.. Lachen
Houd het alleen wel een beetje lief Knipoog

(Foto’s zijn niet van superkwaliteit, door het donkere weer.. Maar jullie krijgen zo toch al wel een beeld.. )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

saskiakefie

Re: Everest (Fell Pony) @ training

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:35

hoezo na lang denken over een topic openen?
Het ziet er toch super uit? Haha!
Wat een mooie fell pony zeg, die manen ook!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 17:14

Dankjewel!
Heeft iemand ook nog tips met betrekking tot het rijden?

visje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 06:56

Hey Linda,
Het mennen ziet er goed uit.
Ik ben verder ook niet zo thuis in het proffesioneel mennen. Dus tips of commentaar heb ik niet. Gewoon lekker gaan lessen, dan komt het helemaal goed! Haha!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 18:28

Dankjewel Lia! En het wordt eerst nog maar een proefles! Hoop echt dat dat goed gaat bevallen.. Ben nu bezig met mn koetsiersbewijs.. Pittig, dat achenbach.. gaat nu na 3 dagen wel redelijk... Tong uitsteken

LuckyShot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:05

HeyHey,
Het ziet er goed uit,, maar ik zou de achterhand iets meer activeren,, dat hij zijn benen er verder onder zet..
En let op bij foto 3 dat als je een bocht maakt je binnenste leidsel niet verslapt.. Teugels op gelijke ''spanning'' houden.
Ik zag pionnetjes, lekker sjalommen (als je dat nog niet doet) krijg je nog meer gevoel kwa bochten.En veel tempowisselingen voor activeren achterhand.
Verder ziet het er schitterend uit,, leuk paardje voor de wagen!!
En succes met je proefles!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 11:17

Dankjewel! Dat van die achterhand is bekend! Heeft meneer veel moeite mee, dus daar zijn we druk mee bezig!
Het slalommen dat doen we heel veel met de pionnen, dus dat komt goed Haha!!

Bedankt voor je complimenten en mn les was gister.. Ging super! en heb veel tips en huiswerk meegekregen.. Gaat goedkomen Knipoog!