Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

het vraagt voorzichtigheid 
ook buiten, ik vind het een fijn halster. Als je weet hoe je er mee om moet gaan
TiaraBungy schreef:ja je kan er mee rijden, maar ik zou je er eerst even in verdiepen voordat je er mee aan de slag gaat
jillie1994 schreef:TiaraBungy schreef:ja je kan er mee rijden, maar ik zou je er eerst even in verdiepen voordat je er mee aan de slag gaat
Als ik er ben en de eigenaresse is er niet, doe ik zoiezo al grondwerk.
Ik zal even vragen of hij dan aan de stal kan hangen zodat ik die kan gebruiken.
Ik zal zo ook even op internet info zoeken.
dan weet je dus al ongeveer hoe je er mee om moet gaan
Dani62 schreef:Ik vind het maar een onding. Het werkt vrij scherp in en zoveel druk mag je helemaal niet gebruiken op een paardenneus...
net zoals met een bit..
niet dat dat met bit niet kan, maar op een of andere manier vind ik het toch lekker rijden
Dani62 schreef:Maar dit halster werkt echt met pijnprikkels wanneer er druk op komt te staan (hoe weinig druk ook)
En voor iedereen die nu gaat beweren nooit druk te gebruiken... Wáárom dan dit halster??

als jouw paardje er goed op reageerd kun je er dus gewoon mee rijden
lotjj92 schreef:ons paard is door een leerling van monty roberts beleerd ( de monty roberts van NL eigenlijk)
LilianR schreef:lotjj92 schreef:ons paard is door een leerling van monty roberts beleerd ( de monty roberts van NL eigenlijk)
Annemarie vd Toorn.

maar dat is met álles!

en loopt meneer er zo op