sumic schreef:leuke foto's! mooie aanspanning ook, daar heb je vast veel plezier van!
Dankje! Jaaah, heb er absoluut heel veel plezier van!!
Wildgirl schreef:Vind je 3 volwassenen niet iets te zwaar voor een (op het oog) vrij kleine shetlander; daarnaast heb je ook nog een redelijk zware kar.
het ziet er leuk en ontspannen uit maar ik zou de volgende keer toch een max aanhouden van 2 volwassenen.
Ohw, dus daarom liep ze constant te hard en was ze niet moe te krijgen
Vind het knap dat je die conclusie trekt adhv foto's.
Pony is in goede conditie, was goed voorwaarts en kan dit prima trekken. Kar is absoluut niet zwaar en rolt heel makkelijk. Als ik nou 3 tientonners op de wagen had, oke
Ik ben eerder te voorzichtig met haar. Dat bospad was even een boscrosrondje op hard zand en rest allemaal over verharde weg.
Tis een tijger in ponyvachtje hoor.
Roxatte schreef:Mooie foto's Aline en zo te zien heeft Lotje er erg veel zin in. Jou kennende weet je echt wel waar je mee bezig bent

. Wij hebben zondag toevallig ook een rit gemaakt met broertje en schoonzus en is erg gezellig !!
Ben je Vicky al aan het betuigen ?
Hey!! Lang niet meer gesproken! Leuk! Wat grappig dat jullie ook broertje en schoonzus meehadden. Zijn dat ook paardenmensen of net zulke leken als die van mij?
Met Vicky ben ik wel begonnen met veel wandelen in het verkeer, longeren en ze heeft tuigje opgehad. Heb net sinds paar dgn bitje binnen en daar wil ik zsm mee aan de gang.
Ze is heel anders dan Lotje wat heel leuk is om mee te maken.