[AR] Een paar vraagjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Een paar vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 18:29

Ik ga met mijn shetties mennen op een manege in de buurt, als ik terug ga is het al behoorlijk aan het schemeren. Nu is gisteren mijn man met de auto achter mij aangereden terug naar stal, maar dat is natuurlijk geen ideaale oplossing.
Zijn er lampjes te krijgen voor op een kar???

En dan heb ik nog een vraagje.. Wat voor kleur kleding moet je aan bij een mendressuurwedstrijd?? Het lijkt me leuk om in de toekomst af en toe eens een wedstrijdje te doen. Ik heb al een grijze wedstrijdoutfit (bij Hunter under saddle mag dat) mag dat bij mennen of met het een zwart jasje zijn met een witte broek??

Cheiba

Re: Een paar vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 18:31

bij de action hebben ze vaak van die 'opplak' lampjes die kun je ook op de kar plakken miss is da iets?
welke kleding je aan moet op wedstrijd ik heb echt geen idee

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 23:00

Naast de reglementaire reflectoren heb ik gewone fietslampjes (met LED's) op batterijen zitten. 2 rode achteraan en 2 witte aan de lamphouders van de koets. Deze kostten mij 10 EUR per paar (Smartline E) en kunnen uit hun houders genomen worden.

Eventueel kun je nog een reflecterende strip aan je borsttuig vastmaken of reflecterende bandages aandoen...

Groeten, SuSEQ

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 23:27