[AR] eerste lesje! :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Milky_Way

eerste lesje! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 17:07

jaaah eindelijk gister mijn eerste menlesje gehad!
ik heb heel lang gezocht naar iemand die mij het mennen wou leren, ik doe haar er ook een plezier mee dat ze niet alleen op pad hoeft, dus dat is een 2 in 1 situatie Tong uitsteken
paar weken terug had ik kennis gemaakt en gister zijn we dus echt de weg op geweest, nou ik ben nu al besmet met het men virus hahaha wat is dat leuk zeg om te doen Haha!

eerst kreeg ik uitleg over het tuig en hoe het om moest bij de pony, toen het inspannen en daarna op pad!
ze legde wat uit over de teugelhulpen (dat officiele systeem is aardig lastihg met 1 hand) ik heb al een beetje gestuurd in stap en draf en verder van alles gevraagd en goed gekeken natuurlijk.
Nou ik kan niet wachten tot de volgende keer hahah en al helemaal niet zodra ik met me eigen verzorgpony kan oefenen Haha!
Ik had nooit gedacht dat mennen zo leuk kon zijn en dit is nog maar het begin Haha!

Nou dat wou ik even kwijt hihi Tong uitsteken

BlackDevils

Re: eerste lesje! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:23

Ja, we hebben een fantastische hobby... Ja *LOL* Schijnheilig
Geniet er maar lekker van! maar wees een beetje voorzichtig om zomaar met je pony aan de gang te gaan.