schema clickertraining

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

schema clickertraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 19:33

Kan iemand voor mij een klein schema maken voor de beginselen van de clickertraining? Want ik wil het heel graag proberen maar ik wil niet gelijk allemaal boeken gaan aanschaffen voor het geval mijn paard het niet leuk vind. (of ik)

Ik wil graag 2 of 3 kleine oefeningen stap voor stap uitgelegd, zodat ik er morgen aan kan beginnen.

Alvast heel erg bedankt Haha!

IngeT

Re: schema clickertraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 11:02

Voor trainingsplannen denk ik dat je op verschillende sites terecht kan en een search op dit forum doet waarschijnlijk ook wonderen. Of op 4 mei naar Sint Niklaas komen Haha! .
Ik heb - samen met een paar andere mensen die ook les geven in clickertraining - uitgefilterd wat nu eigenlijk goeie basics zijn voor een beginnende clickertrainer/beginnend clickerpaard:
http://www.ingeteblick.be/7basics.html

Veel succes!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:05

Je kunt ook even naar de bibliotheek. Daar hebben ze vast wel boeken over clickertraining.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 11:33

HippoLogic schreef:
Je kunt ook even naar de bibliotheek. Daar hebben ze vast wel boeken over clickertraining.

Ik heb geen pasje Tong uitsteken Ik ben verhuisd maar de bibliotheek zit hier zo ver in de stad dat ik daar al moe van word als ik er aan denk. Ik koop gewoon heel veel boeken bij bol.com Tong uitsteken