Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lea1122 schreef:Nee ik geloof van niet..
Maar misschien kun je in de weekenden/vakanties
naar een renstal gaan en dan blijven slapen..
succes!
Esile schreef:lea1122 schreef:Nee ik geloof van niet..
Maar misschien kun je in de weekenden/vakanties
naar een renstal gaan en dan blijven slapen..
succes!
Nou, op zondag zijn er meestal koersen, dus dan valt er niet zo veel te trainen...
labyrinth schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt dat alle paarden van een stal tegelijk gaan koersen, er zijn echt wel paarden om te trainen hoor ;p
Esile schreef:labyrinth schreef:Ik heb het nog nooit meegemaakt dat alle paarden van een stal tegelijk gaan koersen, er zijn echt wel paarden om te trainen hoor ;p
En ik heb nog nooit meegemaakt dat paarden op zondag getraind werden...
labyrinth schreef:hmm ik weet niet waar je geweest bent maar ik weet in ieder geval dat de stal waar ik kom,
er zeker weten op zondag getraind word, elke week
play_coy schreef:bij kevin davies word er op zondag ook nog wel eens getraint hoor;) ik reed er op zondag vaak 2 uit bij kevin![]()
het verschilt per trainer + situatie, er is geen routine
daffie1986 schreef:in sevenum zit sandra gommans zoek haar op via google en dan krijg je als goed is een link naar een advertentie van haar inc. e-mail
gr.
daffie1986 schreef:hey lea ik heb ook bij karin gewerkt maar gezien de situatie bij karin en meerdere in noord-holland en andere vlakbij het strand maken ze daar gebruik van en van waterland naar ijmuiden wordt beetje lastig zonder trainer en nieuwe meisje die laat je niet ineens zonder begeleiding rijden op zondag als je koers heb en neem je ook niet eerste keer mee te snel werken gr aan karin
gr. daf
Leaa schreef:Bij Karin van den Bos trainen ze ook elke zondag..