1. Hoe denken jullie over zo'n steun/stang voor de menner om de voeten tussen/onder of op te plaatsen? Ik zit nu prinsheerlijk op de bok, maar heb mijn voeten nog wel recht onder mij staan zeg maar, en ik wil eigenlijk net wat meer steun, dat ik mijn voeten richting voorschot kan zetten en daar wat meer steun kan hebben. Als ik nu mijn voeten daar plaats, kom ik eigenlijk net een cm. lengte van mijn benen te kort
En ik heb het wel eens eerder gezien/gehoord, zo'n stang, waar je je voeten dan onder plaatst. Maar ik wilde graag jullie ervaringen en meningen weten, is dat nou wel verstandig en veilig, ivm. onverhoopt wel blijven klemmen bij een ongeluk/omslaan e.d. ? En wat is nu eigenlijk de meest comfortabele houding, waar je het meeste steun krijgt?2. Zelfde zou ik graag willen weten over zo'n veiligheidsriem voor de menner, die de groom dan tijdens de marathon vasthoud.... volgens mij zat de andere kant dan wel aan de wagen vast, toch? met het idee; mocht er wat gebeuren, dan laat de groom los en zit de menner niet vast aan de wagen geklemd

Ben benieuwd

Edit: typfoutje
Achja, tuurlijk... hahaha, zie, dat soort dingen zie je soms over het hoofd, als je bepaalde ideeen in het hoofd hebt
) Maar dat zou ook een optie zijn. Misschien eens kijken of er ergens een leuk, 2dehands bokkussen op de kop te tikken is.